Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Die van mij heeft ook schoenen van Smit en is er nog nooit mee gestruikeld. Ik denk dat als ze struikelen met een schoen (of met een ijzer) dat de maat dan niet juist is.
Margee schreef:Eigenlijk verbaas ik me er een beetje over dat er steeds terugekomen wordt op het gewicht van een hoefschoen. Gezien het feit dat een paard toch heel wat gewicht met zich meekrijgt van de ruiter en van het (western) zadel zou dat toch geen bezwaar moeten zijn?
Het woord demping klinkt heel aanlokkelijk maar zonder schoenen hebben ze ook geen extra demping op straat toch....
singasong schreef:Ingrid: kan me voorstellen dat als de hoeven veranderen van je paard dat hoefschoenen niet meer passen, ook die van Smit niet. En dan kunnen ze ook gaan struikelen.
ikkebenmar schreef:Wie heeft er ervaring met de cavallo hoefschoenen? Ik zit hierover na te denken voor komende zomer als ik weer met de kar kan gaan rijden en dus veel asfalt tegen zal komen
ladyjoy schreef:Ik ga van de week de Gloves bestellen.. ben alleen een beetje huiverig omdat ik bang ben dat ze niet goed zullen zitten of zoiets en dat zou ik toch wel heel erg zonde van het geld vinden!