DL_ schreef:@ TS: jij opent een topic, daar komen mensen die jouw proberen te helpen met het probleem waarvoor JIJ raad vraagt.
Een béétje vriendelijker en opener wat betreft ideeën mag wel.
Wáárom probeer je niet gewoon een andere smid? Of je paard wat minder uurtjes op de wei? Probeer springschoenen gewoon eens nog een keertje, misschien krijgt hij er nu geen wondjes van? Of wat dacht je van een ander merk springschoenen?
Je kan zelf ook eerst even alle mogelijkheden bekijken voordat je bij voorbaat al op nieuwe ideeën tegen bent..
ho ho ho is ff...
volgens mij zie je het nu verkeerd ik geef aan wayt ik al allemaal heb geprobeerd,
en ja als er dan voor de dertigste keer word gezegd " gebruik springschoenen" of :" de grond zuigt " dan denk ik lees het topic dan ff door .. krijgen we ook geen herhalingen.
op dit moment heb ik 4 verschillende merken springschoenen, waarbij met alle irritatie ontstaat.
minder uren op de wei vind ik nou niet echt reeel tenb opzichte van het paard en daarnaast zal dat niet gaan aangezien ik werk en hem voor en na het werk dus buiten en binnen zet.
dus op dit moment zijn er geen nieuwe ideeen echt aangedragen... of vind jij van wel?
is je paard niet erg lomp om constant zijn ijzer af te trappen? denk je dat een smid zit te wachten om iedere keer weer voor te komen rijden en zijn tijd er in te douwen? hij zal toch niet de hoofdprijs vragen neem ik aan dus voor hem kost het ook geld. En ja er zijn gewoon van die paarden die daadwerkelijk zodra de wei nat is er geen ijzer onderhouden. Advies luister naar je smid .