klopt omdat het met het imuunsysteem te maken heeft, heeft mijn paard prednisolon gekregen. Modder maakt verder niet uit als de wei goed schoon gehouden wordt , niet te veel poep etc. Want die bacterieen in poep en plas vergroten de kans wel..!
Hoi, het duurde even maar topic doorgelezen....Randie...hoe is het nu met je paardje dan? Heeft hij nog steeds last van hoefbevangenheid of is dit weer iets nieuws?
Even uit nieuwsgierigheid- misschien heb ik er toch overheen gelezen, maar hoe lang heeft het hele verhaal van de hoefkanker van operatie tot die laatste mooie foto geduurd?
Ik hoop heel erg dat de hoefbevangenheid nu niet meer het probleem is, zou best lang al zijn!
ruim een half jaar heeft het geduurd..Hoefbevangen is net zo plots verdwenen als het is gekomen. Hij is nu rechts achter niet ok, zijn knie en nu dus ook echt niet meer geschikt voor de sport..op een of andere manier is het ons niet gegund..
FFKJC_
Geplaatst: 22-02-09 22:59
Nicole85 schreef:
Ziet er heel vervelend uit. Maar wat zul jij en vooral je paard blij zijn dat de ellende voorbij is! Super hoor!
Mooi om te zien dat alles zo weer goed is gekomen!
Snorkel8
Geplaatst: 24-02-09 12:17
Natjee schreef:
Mooi om te zien dat alles zo weer goed is gekomen!
misschien een hint om het hele topic door te lezen... Zijn hoef is misschien genezen maar het is niet goed gekomen...
Echt heel zonde Randie! heb je zo gevochten tegen zo iets ergs krijg je nog meer tegenslagen erbij!
super veel sterkte.
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-09 14:37
Pure pech, wel iets wat er waarschijnlijk altijd al gezeten heeft.. Hij loopt wel prima zolang je niets van hem vraagt, hij kan rechtsachter niet zo ver onderzetten als links. Het hoefbevangen toen spontaan heb ik nog mn twijfels over dat zou nog wel eens door de medicatie gekomen kunnen hebben, maar dat is wel helemaal goed gekomen.