valori schreef:haf_jessie schreef:Ze is al onder controle bij da, hij komt volgende week terug.
Ze is in 4 klinieken geweest, en daar vonden ze allemaal wat anders. (van spat tot peesproblemen, rugproblemen, heupen en noem maar op. Ik hecht daar dus totaal geen waar de aan. Da heeft 2 weken terug buigproeven gedaan en alles, en die waren goed
Je laat de pony onderzoeken en je hecht geen waarde aan wat de dierenarts zegt? Vreemd hoor.
Dat de buigproeven (op dit moment) goed zijn, wil niet zeggen dat de pony dus in orde is.
Het filmpje laat wel wat anders zien nl. een pony die achter onregelmatig is en zich probeert te ontlasten door de rug weg te drukken en korte snelle pasjes te maken.
Ze zwiept en schudt met het hoofd omdat het ergens pijn doet en laat de dierenarts maar uitzoeken waar dat is, daar heeft hij voor geleerd.
Als het mijn pony was mocht je er niet op rijden totdat duidelijk was wat de oorzaak is.
Misschien moet je het hele topic is lezen, en kan je daarom begrijpen dat ik het vreemd vind, al die verschillende diagnoses.
En ik ben er niet zomaar op gestapt, dit was het advies van de da.
Ik had me er al bij neergelegd dat ik er niet meer op kon, heb al 1, 5 jaar inmiddels ernaast gelopen, en heb alles voor dat beest over.
Donderdag komt de da weer, en week erop iemand voor de spieren.
Dus doe alsjeblieft niet of iik zomaar wat aan het doen ben!