Wisje flink kreupel, alleen rechtsom bij teugels op maat..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Star

Re: Wisje flink kreupel, alleen rechtsom bij teugels op maat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:16

Ik heb het hele topic doorgelezen! Wat een geweldig nieuws zeg! Grappig dat ze er zelf zo verbaasd over was dat ze helemaal om kon buigen met haar nek/hals! Zo zie je maar weer dat het vaak fijn is dat er meerdere artsen naar de foto's kijken! Na regen komt altijd zonneschijn!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:20

goh ik las het topic en dacht al, zal toch niet zo wezen.....
maar gelukkig toch heel positief nieuws! en hoop voor je dat het je nu écht een keer mee zal zitten! Ja

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:44

Zo dat is pas fijn zeg super hoopte al dat je vandaag een reactie zou plaatsen maar dit had ik niet verwacht.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 18:45

Heb jij zo nog vertrouwen in DA's Nagelbijten / Gniffelen? Eerst Q en nu Wis...

Jeetje wat een verhaal zeg, ik hoop echt dat het zo goed gaat!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:03

Wat super fijn voor je!!!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:05

wel fijn dat hij belde!
echt super goed zeg!
en betekend dit ook dat je weer veel foto's gaat posten van je mooie meisje Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 20:48

ohh meis! Wat geweldig!

Het zou zooo fijn zijn als Wisje goed blijft en je wel met haar de sport in kan! T is je zo gegunt!!

Hoe gaat het nu met ollie eigenlijk?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 21:02

hihi jaaaa er komen snel weer foto's als het weer een beetje meewerkt, foto's met een zonnetje zijn wel zo leuk Haha!

thnx iedereen voor de reacties, ben nogsteeds stomverbaasd(net zo verbaasd als Wisje is met al die bewegingsvrijheid van haar hals nu Haha! )

Sodera schreef:
Heb jij zo nog vertrouwen in DA's Nagelbijten / Gniffelen? Eerst Q en nu Wis...

Jeetje wat een verhaal zeg, ik hoop echt dat het zo goed gaat!

hihi nee niet echt veel vertrouwen, maar in mijn eigen DA nog wel!
ben heel blij dat ik een DA heb die het eerlijk zegt als ie het niet weet en die dan aan meerdere DA's en klinieken om een beoordeling vraagt van de foto's.
Was ook het 1e wat hij zei toen hij me die allereerste keer na een dag onderzoeken, hij zou me toen rond de middag bellen, dat werd eind vd dag en hij zei meteen ja ik wilde je net ongerust maken met een diagnose waar ik zelf nog aan twijfel, maar dat er wel íets te zien was op de foto maar dus niet duidelijk genoeg om te zeggen wat het was. Vandaar dat hij verder onderzoek wilde doen en er meerdere radiologen/DA's/professoren naar wilde laten kijken.
Ook heb ik inmiddels de rekening binnen en heb flink wat korting gehad, oa een deel van de foto's gratis en geen stallingskosten terwijl ze er 5 dagen gestaan heeft, omdat hij het allemaal zo vervelend voor me vond en er dus nog niet een duidelijke diagnose was waar iedereen het mee eens was.
Maar dit is wel meteen de enige DA waar ik vertrouwen in heb en waarvan ik weet dat hij eerlijk is en dus niet zomaar iets zegt om maar een diagnose te kunnen stellen en het ook eerlijk zegt als het tóch iets anders is dan hij in 1e instantie dacht.
Iets wat me in oa Utrecht met Q erg tegen was gevallen..

runningkawa schreef:
Dat klinkt goehoeed!
Gelukkig zeg!

Maar wat raar van de da zeg..

Ja mn eigen DA zei al vanaf t begin dat het erg moeilijk te zien is op foto's van de hals op die plek, en de radioloog beoordeelde ze samen met hem, die zei ja wat ik zie is niet echt noemeswaardig maar in combi met die klachten vermoed ik er toch artrose door een trauma.
De professor en andere DA's in de andere kliniek die vaker deze foto's zien daarvan zei er 1 dat de hals gewoon goed was en 1 zei hetzelfde als de andere radioloog, da er wel íets te zien was
de professor zei dat dat hooguit een scheve wervel of vage opname van de hals was
en dat bleek dus idd zo te zijn

ik ben voorzichtig heel erg blij! Go jij! Go jij!
of het echt 100% goedkomt is nog maar de vraag, dat weet ik pas als ik haar eind dit jaar na een controle van Steffi weer echt aan t werk kan gaan zetten maar voor nu zie ik een hele vrolijke Wis die steeds helemaal opzij staat te kijken, stomverbaasd over hoe ver ze om kan kijken zonder zelf mee te hoeven draaien met de rest van haar lijf Haha!

Machie schreef:
ohh meis! Wat geweldig!

Het zou zooo fijn zijn als Wisje goed blijft en je wel met haar de sport in kan! T is je zo gegunt!!

Hoe gaat het nu met ollie eigenlijk?

thnx Haha! ik hoop het ook echt!!

Ollie staat nog op rust, vrijdag een peesscan en dan weet ik meer, ik hoop op nog meer goed nieuws!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:44

Wat gaaf zeg! Eindelijk eens een beetje goed nieuws voor je!

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:09

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Het is je zo gegund!
Wat een fijn nieuws van Steffi (en de DA!). Wat kan je daar blij van worden zeg!

Heel veel plezier gewenst de komende 20 jaar met Wisje, dat mag wel eens een keer.

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 17:36

Jeetje wat apart!
Ik ga heel hard voor je duimen! Je verdient wel wat meer geluk met je paarden in de toekomst!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:08

Geweldig! Hopelijk komt het allemaal helemaal goed!!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 18:12

Fijn te lezen dat ze zo goed op steffie gereageerd heeft! Kon je nog iets met de pb die ik je gestuurd heb?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:14

Jeetje wat fijn dat het misschien weer goed komt je hebt al zoveel pech gehad...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 09:20

Super nieuws zeg!!!! Hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat komen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:43

Dat is heel erg goed nieuws! Moet je nu ook regelmatig rek en strek oefeningen doen met snoepjes? Ik hoopte eigenlijk heel erg dat het zoiets zou zijn. Onze oude ruin van 25 heeft cushings en is vorig jaar aantal malen gevallen. Op een gegeven moment kon hij niet meer omrollen wat hij altijd kon en hij had zijn hoofd een beetje raar schuin als je links van hem stond. Toen is onze dierenarts geweest die ook accupunctuur en chiropractor is. Hij heeft hem toen nagevoeld en naar links en rechts ingebogen en opgerekt. Daarna was Willy weer recht, zijn hoofd stond weer goed en hij keek normaler en had zijn nek niet meer zo gespannen. En nu is hij weer veel soepeler en kan zelfs weer omrollen.
Dit lijkt geweldig nieuws! Nu maar lekker aan de slag en kijken of ze weer haar soepele elastieken zelf wordt! En rond deze leeftijd zijn ze zowiezo nog erg scheef dus maak je daar voorlopig niet te sappel over. Veel plezier met haar.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 11:36

het is je zooo ontzettend gegung rens... ik hoop voor je dat dit nieuws zo goed blijft en dat jij een wis en goede welverdiende carieere tegemoed mogen gaan!

enne.. je wedstrijd leenpaard, heeft die nu ook al wat of heb ik dat verkeer dbegrepe?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:05

foto's foto's!!! Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:12

Wat fijn dat het er weer wat rooskleuriger uit ziet! De pech kon je ook niet blijven achtervolgen. Hopelijk mag je nog lekker genieten van je fijne paardje!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 11:08

mesastamp schreef:
het is je zooo ontzettend gegung rens... ik hoop voor je dat dit nieuws zo goed blijft en dat jij een wis en goede welverdiende carieere tegemoed mogen gaan!

enne.. je wedstrijd leenpaard, heeft die nu ook al wat of heb ik dat verkeer dbegrepe?

dat klopt idd, die staat 6-7 maanden op rust ivm blessure. die wel weer goed komt is de verwachtig als er maar écht genoeg rust wordt gehouden

verder gaat het met Quentin ineens minder goed en moet ik er goed over nadenken wat beter voor hem is, houden en aantobben of hem voor altijd rust geven Verdrietig

en Wis valt níet meer te rijden
is zoooo zuur, zelfs in stap al en ik moet de draf zo min mogelijk doen maar een klein galopje mag wel
ze is bepaald niet blij, oren plat in de nek, hoofd ver omhoog en dan enorm bokken bij het aangalloperen en dan na 3 normale galopsprongen de rem er op
kan er dus helemaal niets mee, want lekker t bos in lukt ook niet, zo komt omhoog en bokt en slaat naar alles wat ze tegenkomt op straat, om over t omdraaien naar huis nog maar te zwijgen...
heb er dus nog maar 1x opgezeten, morgen maar weer even rustig proberen maar heb er een hard hoofd in..

enige positieve is dat ze los in de wei wel flink loopt te showen en nogsteeds snoepjes kan volgen helemaal naar de zijkant van haar buik Lachen
maar ik weet dus niet hoe t verder gaat, hoop dat t snel eind dit jaar is en steffi er weer is!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:10

Jeetje, gaat Quentin dan zo slecht? Ik dacht eerst te lezen dat het juist weer een stuk beter gaat Scheve mond
Het zit je ook echt niet mee zeg

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:52

je was van de week toch op Q aan het rijden in de bak? (of was dat een andere??) vond het er in ieder geval niet slecht uitzien hoor...

Ollie moet erg lang stil staan zeg...jammer maar hopelijk komt het dan allemaal weer goed..

Hopelijk is Wisje gewoon aan het puberen en is het niks anders...

en je weet het he mijn aanbod blijft gelden he als je zin hebt om te rijden...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 11:58

Dat was idd Q waar ik toen op zat, de 2e keer sinds een jaar tijd Lachen
maar waar ik al bang voor was, hoe meer hij wordt belast hoe moeilijker hij het krijgt..
en helaas is hij niet zo braaf dat hij in zn eentje naar t bos wil gaan, als hij dat wel braaf deed hoefde ik geen seconde na te denken en hoefde hij alleen nog maar relaxte bosritjes te maken dat kan hij nml wel zonder moeite, maarja hij komt omhoog en gaat dan heel hard terug naar stal, met iemand samen lukt t wel maarja dat komt niet altijd uit helaas
Wil Zoë nogsteeds graag een keertje proberen Haha!
en rij O'karlo ook sinds kort(die naast de kantine staat)
maarja het zou toch het fijnste zijn als t met mn eigen paardjes eens mee zou zitten!
rij met Q op 2 dec een clinic van Antoine de Bodt mee, eens kijken of hij er wat mee kan..en eind dit jaar laat ik Steffi naar hem kijken en als dat allemaal niets meer helpt dan is het denk ik genoeg geweest voor Q Verdrietig
Ollie komt idd wel weer goed, maar heeft heel veel tijd nodig
en Wisje, tsja t is ook echt nog een pubertje die nooit veel gereden is dus opzich is t wel logisch dat ze streken heeft nu ze weinig kan/mag doen maar ik twijfel dan meteen of het geen verzet is ivm pijn
maargoed rond kerst/nieuwjaar komt Steffi weer en tot de tijd maken we er maar het beste van!

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:04

oh ja ik was O'karlo weer even vergeten hi hi...
erg vervelend dat Q niet alleen naar buiten wil..
En wisje komt vast weer goed....(positief blijven he)

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:05

Poeh wat een rotmaand moet dit zijn voor jou.. Extra balen dat ze niet alleen naar de bossen durven. Heel veel sterkte tot het volgende bezoek van Steffi.. Als ik Tycho nog had had ik wel aangeboden om op hem te rijden Knipoog