hihi jaaaa er komen snel weer foto's als het weer een beetje meewerkt, foto's met een zonnetje zijn wel zo leuk 
thnx iedereen voor de reacties, ben nogsteeds stomverbaasd(net zo verbaasd als Wisje is met al die bewegingsvrijheid van haar hals nu
)
Sodera schreef:Heb jij zo nog vertrouwen in DA's

? Eerst Q en nu Wis...
Jeetje wat een verhaal zeg, ik hoop echt dat het zo goed gaat!
hihi nee niet echt veel vertrouwen, maar in mijn eigen DA nog wel!
ben heel blij dat ik een DA heb die het eerlijk zegt als ie het niet weet en die dan aan meerdere DA's en klinieken om een beoordeling vraagt van de foto's.
Was ook het 1e wat hij zei toen hij me die allereerste keer na een dag onderzoeken, hij zou me toen rond de middag bellen, dat werd eind vd dag en hij zei meteen ja ik wilde je net ongerust maken met een diagnose waar ik zelf nog aan twijfel, maar dat er wel íets te zien was op de foto maar dus niet duidelijk genoeg om te zeggen wat het was. Vandaar dat hij verder onderzoek wilde doen en er meerdere radiologen/DA's/professoren naar wilde laten kijken.
Ook heb ik inmiddels de rekening binnen en heb flink wat korting gehad, oa een deel van de foto's gratis en geen stallingskosten terwijl ze er 5 dagen gestaan heeft, omdat hij het allemaal zo vervelend voor me vond en er dus nog niet een duidelijke diagnose was waar iedereen het mee eens was.
Maar dit is wel meteen de enige DA waar ik vertrouwen in heb en waarvan ik weet dat hij eerlijk is en dus niet zomaar iets zegt om maar een diagnose te kunnen stellen en het ook eerlijk zegt als het tóch iets anders is dan hij in 1e instantie dacht.
Iets wat me in oa Utrecht met Q erg tegen was gevallen..
runningkawa schreef:Dat klinkt goehoeed!
Gelukkig zeg!
Maar wat raar van de da zeg..
Ja mn eigen DA zei al vanaf t begin dat het erg moeilijk te zien is op foto's van de hals op die plek, en de radioloog beoordeelde ze samen met hem, die zei ja wat ik zie is niet echt noemeswaardig maar in combi met die klachten vermoed ik er toch artrose door een trauma.
De professor en andere DA's in de andere kliniek die vaker deze foto's zien daarvan zei er 1 dat de hals gewoon goed was en 1 zei hetzelfde als de andere radioloog, da er wel íets te zien was
de professor zei dat dat hooguit een scheve wervel of vage opname van de hals was
en dat bleek dus idd zo te zijn
ik ben voorzichtig heel erg blij!
of het echt 100% goedkomt is nog maar de vraag, dat weet ik pas als ik haar eind dit jaar na een controle van Steffi weer echt aan t werk kan gaan zetten maar voor nu zie ik een hele vrolijke Wis die steeds helemaal opzij staat te kijken, stomverbaasd over hoe ver ze om kan kijken zonder zelf mee te hoeven draaien met de rest van haar lijf 
Machie schreef:ohh meis! Wat geweldig!
Het zou zooo fijn zijn als Wisje goed blijft en je wel met haar de sport in kan! T is je zo gegunt!!
Hoe gaat het nu met ollie eigenlijk?
thnx
ik hoop het ook echt!!
Ollie staat nog op rust, vrijdag een peesscan en dan weet ik meer, ik hoop op nog meer goed nieuws!!