Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(wat vos nu niet meer zo leuk vind
)
) en kijken hoe we het gaan aanpakken. AL mag hij er idd niet teveel aan zitten miepen, dat vind ik maar eng. Dat doen we op later stadia wel even en niet als het nog zo teer is.
). Daarnaast was de laatste keer stalrust vanwege een andere lichte blessure geen succes, haar weerstand kelderde drastisch ging ze ook nog eens hoesten en kreeg ze koliek... Dus nee, dat durf ik niet. Als het ECHT moet dan zeg ik oke, maar nu loopt ze lekker op het land, en hopen we dat het zo ook lukt. Ze kan wel eens gek doen, met natte dagen moet ik 3x komen om het een beetje modder vrij te houden, maar goed, dat moet dan maar

). EN gaan kijken hoe we dat been gaan beslaan... NIet is ook niet echt handig, moet wel gebeuren. Maar goed, wel het liefst zonder pijn of nare ervaring. Wil niet dat ze bang gaat worden voor de smid...
Geef je hem wel minder krachtvoer nu?
katchina schreef:Het ziet er beter uit als 1 aug. hoor.De zwarte randen zijn een stuk minder.Je kan best die haren rondom een beetje wegknippen dan irriteerd dat niet in de wond.
Tjonge ,wat kan die lekker uit z'n dak gaan,zegGeef je hem wel minder krachtvoer nu?
Hopen dat die goeie zalf weer snel te krijgen is
femmefatale1 schreef:Persoonlijk vind ik dat het helemaal niet zo snel geneest.
Ik weet dat het op een vervelende plek zit, maar het heeft er veel beter uit gezien..
Nog steeds niet overstappen op groene leem?
Dat houdt ook de troep buiten.... en bevordert het genezen van binnen uit..
Behalve diegenen die ze nooit naar buiten doen en dus een paardonwaardig bestaan gunnen. Ik heb zelf een keertje een wond op m'n scheenbeen gehad (die in eerst instantie ook wel leek mee te vallen, heb het dus niet laten hechten met m'n stomme kop) en dat heeft ook heel lang geduurd voordat dat genezen was. Kreeg ook van die witte randen op de wond. Moest ook vanbinnenuit genezen. Heb de wond ook alleen maar behandeld met betadinegaasjes (Ben pas laat naar de dokter gegaan) en dat heeft ook zeker een dikke maand geduurd. Deze wond bij vosje is nog dieper en omdat het op een zeer bewegelijk deel zit moet je ervan uit gaan dat dit id nog wel even gaat duren. Probeer weer een goede zalf te krijgen want dat kan id "wonderen" doen.
)
laat maar lekker gaan joh. Als het id erger zou worden kun je altijd nog in overleg met DA kijken of het beter is dat ze een poosje op stal moet, maar zolang het geneest en al duurt dat lang, moet je maar op deze manier doorgaan. Heeft de DA in het begin gezegd dat ze beter stalrust kon krijgen?
), maar toch 100% voor haar gevallen. En zou nu niet meer zonder kunnen
) 

dat ze een flinke bok gaf en wat raar neer kwam op het asfalt, waardoor de wond een heeel klein beetje nat was in de hoek weer...