Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KiWiKo schreef:een verwaarloosde hoefzweer waardoor het dier een hoef had van dik 30 cm lang, een veel te goedgelovig baasje die zich teveel heeft laten ompraten door mensen die TE weinig verstand hebben van hoeven.
Toen het paard op een gegeven moment om zich heen ging meppen als je er al naar wees, was de maat vol voor de eigenaar, is ze op zoek gegaan naar een goede smid in samenwerking met de va (want het paard moest de eerste keren onder zeil)
en zo is het hakwerk begonnen, het heeft 3 keer snijden gekost voordat de moederzweer eruit was
KiWiKo schreef:Dat kon je zien aan de manier waarop de ontsteking zich ontwikkeld heeft in de hoef, en het paard heeft niks gekreupeld. Toen niet, met het hakken niet, en nu ook niet.
de behandeling is een week voor het eerste topic begonnen, en ik ben er vanaf het begin bijgeweest omdat de eerste keren op de kliniek waren en ik het paard reed.
kiwiko;Dit is dus mijn fout, rij reed het paard niet je bedoelde dus vervoerde, zozie je maar hoe een enkel woord dus helemaal verkeerd overkomt. Sorry.
Kan voor jou ongeloofwaardig overkomen, maar zo is het en ik kan er niks anders van maken