JollyJumper schreef:Hoe zit het eigenlijk met stiften indraaien, zijn daar speciale stiften voor, of moet je de 'gewone' ijzeren stiften gebruiken?
Zelfde vraag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JollyJumper schreef:Hoe zit het eigenlijk met stiften indraaien, zijn daar speciale stiften voor, of moet je de 'gewone' ijzeren stiften gebruiken?
Tammie schreef:Ellemieke komt morgen bij mijn pony Easy Walkers er onder zetten. Mijn pony heeft artrose en het schijnt een uitkomst te zijn voor deze patiënten, eens kijken of dit beslag verbetering brengt. Op dit moment loopt ze nog op blote voeten.
SylviaG schreef:Ik vraag me af of een paard zonder hoef- en beenproblemen en altijd goede ondergrond loopt er ook profijt van heeft? Ik rij zelf dressuur met mijn paarden en heb geen problemen met mijn huidige ijzers (glijden oid). Ik ben erg benieuwd of ik dan verschil zal merken?
koshkosh schreef:Hoi Sylvia! Je zult er zeker profijt van hebben want je paard gaat zich veel makkelijker bewegen doordat hij zijn rug veel losser gaat laten!!
Probeer het gewoon!
noba schreef:Begrijp er niks van dat de ewtjes zo snel slijten bij 1 van de personen op dit forum! Wat doe je ermee? Onze paarden staan er nu ruim 6 weken op! Met eentje ben ik altijd buiten, eentje staat heel veel in de molen, paard van een vriendin stapt ook heel veel op het harde. Bovendien staan ze nog veel in de wei ook dus het zijn echt wel paarden die heel intensief gebruik maken van de ewtjes. Ben er overigens echt super tevreden over!!!!!