Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kenneth schreef:nou daantjuh als jij met meerdere hoefsmeden praat hebben ze het vaker over vlees !!
tenminste in deurne en in zoetermeer wel dus uhhhhh!
dus nogmaals als je niet zeker weet wat het betekend seg het dan niet
marleen_usar schreef:Iemand nog tips over het behandelen.
kenneth schreef:nou ik denk dat jij het niet weet het is een spreek woord dat je dus NIKS heb om in te nagelen maar misschien begrijp jij dat niet maar ik doe de opleiding hoefsmid dus denk wel dat ik weet wat ik zeg!!
dus als je iets niet begrijpt vraag het dan eerst voor dat je een grote bek geeft maar miscchien weet je nu wel wat betekend heb geen vlees om in te nagelen dat betekend dus dat je niks heb om in te NAGELEN zo dat je het nu ff weet
gr kenneth
jiehaaa schreef:kenneth schreef:nou ik denk dat jij het niet weet het is een spreek woord dat je dus NIKS heb om in te nagelen maar misschien begrijp jij dat niet maar ik doe de opleiding hoefsmid dus denk wel dat ik weet wat ik zeg!!
dus als je iets niet begrijpt vraag het dan eerst voor dat je een grote bek geeft maar miscchien weet je nu wel wat betekend heb geen vlees om in te nagelen dat betekend dus dat je niks heb om in te NAGELEN zo dat je het nu ff weet
gr kenneth
Ben ik nu de enige die deze manier van communiceren niet door de beugel vind kunnen?
Zeker als degene die de uitspraken doet, de opleiding hoefsmid volgt en dus later een klantenbestand hoopt op te bouwen???
Marleen-usar: Ik hoop dat je paard goed opknapt, en dat je een goede smid vindt!
farrier schreef:I
Na het beslaan moet ieder paard direkt goed lopen. Als daar een week overheen gaat is het paard alleen maar gewend geraakt aan wat je met hem/haar hebt gedaan.