Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Annefleur200 schreef:Hoefsmid is geweest. Ze staat nu weer keurig op haar voetjes. 100 procent bevangen, duidelijke verbrede witte lijn. Hij vond het erg raar dat de dierenarts zei van niet.
siskeh schreef:Lekkere dierenarts dan... Ik ben geen hoefexper, maar volgens mij kan je aan de foto die je hier plaatst al zien dat de witte lijn verbreed is.
En zeker met dit "verhaal" is het gewoon 9 vd 10 keer bevangen.. Ik moet zeggen, ik vind de hoeven er ook niet slecht uit zien, had wat ronder gemogen wat mij betreft, maar niet dat ik denk: jeetje wat slecht..
MarliesV schreef:Zou daar overigens nog wel even een belletje aan wagen richting kliniek. Want vind het wel een flinke mis diagnose en vreemd dat er niet eens naar de hoeven is gekeken en niet is gevoelt.
Fijn dat het beter is nu na het bekappen en pijnstillers.
In het hoefbevangen topic lees ik erg veel positieve verhalen over hoefschoenen. Dragen vaak bij aan pijnverlichting en beter lopen.
Zelf geen ervaring mee. Die van mij staat voor op ijzers, was al voor de bevangenheid
Annefleur200 schreef:Ze voelt zich nu na het bekappen en 2 keer per dag pijnstiller een stuk beter! De dierenarts is wel geweest. Maar heeft haar alleen een stukje zien lopen en stelde toen gelijk de conclusie dat ze verkeerd bekapt was.