geerke schreef:Die foto van toen hij zo mager was,had je hem toen net?
Hij ziet er slecht uit daar,met ook een opgetrokken buik.
Ja net een maand
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:Ze hebben hem in die staat verkocht?
vladimir1979 schreef:Thatgrumpyh schreef:Het is wel belangrijk om te melden dat Taru niet meer praktiserende dierenarts is. Terwijl veel mensen denken dat het zo is...
Als ik jouw was zou ik een dierenarts bellen en niet iemand die niet een diagnose mag stellen. Anders gaat ze toch zeggen dat je naar clinic of dierenarts moet en heb je al geld gebruikt..
Op de website van de kliniek waar zij werkt staat gewoon dat zij dierenarts is. Jezelf zo noemen als je dat niet bent is strafbaar: als ze haar accreditatie ervoor heeft, en zich niet uit het register heeft laten schrijven, is ze toch gewoon bevoegd dierenarts? Belangstellende vraag, ik ken Taru niet persoonlijk, maar werd nieuwsgierig na je opmerking
Tessebes schreef:Taru kennende zal ze hebben gezegd; goed door laten stappen aan de hand en aan de longe langzaam laten draven/joggen op geleide van pijn. Op die manier hou je er beweging in, want van compleet stil zetten wordt het alleen maar stijf. Als het niet vanzelf wat verbetert in een week zou ik wel naar de kliniek gaan. Dit ziet er zeer pijnlijk uit.
proudmama schreef:Je kan naar de kliniek Hollands Kroon in de kop van noord- holland. Dierenarts Willem staat erg goed bekend. Verder kan je natuurlijk naar universiteits kliniek Utrecht