Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sintara schreef:Mijn paard is enorm lichtvoetig dus ik herken het niet zo (wel andere schoenen) . Maar ze was al lichtvoetig met ijzers eerlijk gezegd
Art_Ificious schreef:Vandaag heb ik een passessie gehad voor Ranger. Hij loopt extreem gevoelig op steentjes/grindpaden. En dat is niet fijn als we wandelingen doen van 2u. Ben zelfs al aangesproken door mensen dat mijn paard mank is. Moet dan uitleggen dat het door gevoelige zolen is en op vlakke ondergrond wel goed gaat. Maarja soms kan je grind niet vermijden helaas. Ook als ik afstap loopt hij nog gevoelig erop.
Uit RX van beide voorhoeven is gebleken dat de zool erg dun is.
Uit de passessie is gebleken dat de scootboots maat 1 rond het beste passen. Mijn paard heeft perfect ronde voetjes ook, breedte als lengte 12,5cm.
Passessie is ook met het oudere model zoals je kan zien. Ik krijg wel het nieuwe model toegestuurd
Nu nog zonder de bandjes en straps. Maar vind het meteen mooi staan.
Heb tevens gekozen om gewoon standaard zwarte bandjes te nemen. Al die kleurtjes hoeft voor mij niet haha.
[ [url=m/1RBdTx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S0l4ap.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtsoNd.jpg]Afbeelding[/url] ]
marley93 schreef:Ik heb nu Equine Fusions, en een van de redenen dat ik naar andere schoenen wil overstappen is inderdaad dat mijn paard er vrij lomp mee loopt.
Art_Ificious schreef:Die zien er ook leuk uit. Horen die bovenaan zo los te zitten?