Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maralyn schreef:Siskeh, dankjewel.
Mocht ik twijfelen, kan ik inderdaad altijd nog naar klijndijk. Maar zoals ik de andere posters terug lees, hoef ik niet te twijfelen, maar gewoon een goede bekapper zoeken.
En dat lijkt gelukt te zijn.
Datum krijg ik binnenkort en hij kan mij ook leren hoe ik het zelf intussen tijd bij kan houden.
Had ook foto's gestuurd en enige reactie die ik kreeg was: "duidelijk!! Maar dit komt goed"
En gewoon op blote voeten, geen zooltje, geen hoefschoenen, geen tape, gewoon op blote voeten.
En dat is (ik ben niet tegen ijzers, maar niet nodig is niet nodig!) Ook voor mij een fijne visie.
Ik rijd ook buiten zonder ijzers, met mijn vorige paard zelfs opgebouwde kilometers.
abcxx schreef:Moet wel zeggen dat ik Peter wel wat extreem vind mbt zijn denkbeelden over voeding. Mijn tip zou zijn om dat met een korreltje zout te nemen. Verder wel een goede bekapper en heel geduldig met de paarden.
maralyn schreef:abcxx schreef:Moet wel zeggen dat ik Peter wel wat extreem vind mbt zijn denkbeelden over voeding. Mijn tip zou zijn om dat met een korreltje zout te nemen. Verder wel een goede bekapper en heel geduldig met de paarden.
Ik zit zelf ook erg diep in de voeding, en we komen redelijk in de buurt.
Dus ieder mag zijn denkbeelden plaatsen, maar ik heb een heel eigen beeld van voeding.
Shorks schreef:(moest trouwens erg lachen op die eerste foto in de post hierboven, waar de hoef niet eens te zien is)
maralyn schreef:Pien, als ik het mag afkorten, zo nee excuses!
Ik vind het een compliment! Dankjewel!
Vrijdag ochtend ben ik sowieso op stal (ja morgen avond ook, maar daar hebben jullie niks aaniets met donker enzo) dan maak ik nieuwe foto's!