Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heidiLOVER schreef:Ach ze kan er allerlei redens voor hebben om niet te plaatsen wat er precies aan de hand is.Het is toch fijn dat ze nu weet wat het is en dat de pony er voor behandeld wordt
Fijn dat het niet zo ernstig is als werd gedacht TS!
Stamper schreef:Dan hebben jullie een heel juist gevoel! Dat ik hier niet gelijk reageer, en wel in andere topics. Ik ben ook druk met m'n werk, en daarbij heb ik ook een leven naast bokt!
Momenteel kan ik namelijk alleen maar via mn telefoon reageren, en aangezien dit nu even een leen telefoon is, is dat niet fijn! Mocht ik me moeten verantwoorden!
Stamper schreef:Maar als sommige het graag willen weten, ze is inmiddels behandeld, en wordt behandeld.
Verder ga ik hier niet over uitwijden, omdat ik weet bij wie het terecht komt! Maar zo erg als jullie allemaal dachten, is het totaal niet!
Daphneeeej schreef:Dat begrijp ik! Ik vind sommige reacties alleen wat hard overkomen, ondanks dat ik wel begrijp dat iedereen graag wat meer had willen weten. Zelf had ik het ook interessant gevonden om te weten wat er uiteindelijk niet goed zit of zat bij haar paardje, maar ze zal er vast een goede reden voor hebben.heidiLOVER schreef:Ach ze kan er allerlei redens voor hebben om niet te plaatsen wat er precies aan de hand is.Het is toch fijn dat ze nu weet wat het is en dat de pony er voor behandeld wordt
Fijn dat het niet zo ernstig is als werd gedacht TS!
Ik heb stilletjes meegevolgd. Ik vind super dat TS er achter is wat er is met haar paardje en hoe het veholpen kan worden. Ik had het voor mijzelf wel erg interessant gevonden om te leren van wat het nou uiteindelijk is. Dus vind het wel jammer dat TS dat liever allemaal niet meer wil vertellen.
Stamper schreef:Dan hebben jullie een heel juist gevoel! Dat ik hier niet gelijk reageer, en wel in andere topics. Ik ben ook druk met m'n werk, en daarbij heb ik ook een leven naast bokt!
Momenteel kan ik namelijk alleen maar via mn telefoon reageren, en aangezien dit nu even een leen telefoon is, is dat niet fijn! Mocht ik me moeten verantwoorden!
Maar als sommige het graag willen weten, ze is inmiddels behandeld, en wordt behandeld.
Verder ga ik hier niet over uitwijden, omdat ik weet bij wie het terecht komt! Maar zo erg als jullie allemaal dachten, is het totaal niet!
Dat net even de reactie weg was, klopt. Want dit was voor een ander topic bestemd.
Stamper schreef:Het zat gewoon goed vast achter. Ik heb er eerst een osteo, tip van iemand op bokt, bij gehaald, waarom? Om te kijken of dit sowieso al verbeterd. Aan de hand van de filmpjes kreeg ik via mail al veel uitleg.
En ze liep al gelijk ietsje beter. En voor het zelfde geldt zei de DA ook haal de osteo er naar bij!
Dat ze aan het sukkelen was, was voornamelijk met haar hoefzweer. Dat het een taaie tante is en dat ze weinig laat merken, kan ik helaas niks aan doen.
En als je haar voorbeen toen toevallig bedoelde tylando, is dat ze die flink verstapt had. Dat DA rapport heb je destijds volgens mij ook gelezen. Want er zijn toen ook fotos gemaakt omdat zowel ik als da twijfelde.
knollentuin schreef:Weet je ts? Ik heb een beetje moeite met je laatste posts en eigenlijk ook met de eerdere, als ik er even over nadenken dat er hier gebeurt in dit topic, jij vraagt hulp en zet een filmpje neer met een zeer beroerd lopend paard, je weet zelf al dat er sclerose gediagnosticeerd is, dat laat je weg, ok dat kan, dan komen er allemaal tips en op het moment dat er naar boven komt dat je paard daadwerkelijk iets mankeert en dat dit strookt met 't beeld is er in ene een osteo geweest en loopt ie al beter... Heb je de osteo ook verteld dat je paard sclerose heeft,? Ik vind 't namelijk nogal wat om aan een paard met zulke afwijkingen te gaan porrellen zonder beeld of hulp van da, en mocht 't zo zijn dat je paard echt beter loopt na de osteo gaar werk, het losmaken, moet je je gaan afvragen waarom je paard zo vastzat, hoe dat gekomen is en waar dat vandaan komt. Want dat is nl de oorzaak, je bmbemt nu het gevolg aan 't behandelen, ik noem dat symptomen bestrijden, dan vind je nooit de oorzaak
Stamper schreef:Het zat gewoon goed vast achter. Ik heb er eerst een osteo, tip van iemand op bokt, bij gehaald, waarom? Om te kijken of dit sowieso al verbeterd. Aan de hand van de filmpjes kreeg ik via mail al veel uitleg.
En ze liep al gelijk ietsje beter. En voor het zelfde geldt zei de DA ook haal de osteo er naar bij!
Stamper schreef:Dat ze aan het sukkelen was, was voornamelijk met haar hoefzweer. Dat het een taaie tante is en dat ze weinig laat merken, kan ik helaas niks aan doen.