Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AlSafy schreef:Je kan toch even de moeite nemen erover na te denken en in te vullen? Er zijn genoeg mensen die klakkeloos de ijzers eronder laten binden als de smid dat roept. er zijn ook mensen die ondanks advies van de smid besluiten er geen ijzers onder te laten maken. Heeft je paard ijzers? maak jij de uiteindelijke beslissing? klik dan : Ik, de eigenaar, beslis zelf dat mijn paard hoefijzers draagt
genja schreef:AlSafy schreef:Je kan toch even de moeite nemen erover na te denken en in te vullen? Er zijn genoeg mensen die klakkeloos de ijzers eronder laten binden als de smid dat roept. er zijn ook mensen die ondanks advies van de smid besluiten er geen ijzers onder te laten maken. Heeft je paard ijzers? maak jij de uiteindelijke beslissing? klik dan : Ik, de eigenaar, beslis zelf dat mijn paard hoefijzers draagt
Wil niet belerend over komen maar als je iets van iemand wil in dit geval invullen mag je mensen iets anders benaderen. Als ik lees je kan toch even de moeite nemen erover na te denken en in te vullen. Ga ik in ieder geval meteen verder en neem ik niet meer de moeite om in te vullen
Aanvulling lees nu je opmerking over zeuren over van alles... zo motiveer je echt geen mensen om in te vullen. Kritiek krijgen hoort er ook bij en betekend vaak goed naar jezelf kijken je eigen poll is dus niet duidelijk genoeg