Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:Je haalt alleen van de achterkant wat af om ze op maat te maken. Ze steken rondom een beetje uit zeg maar.
Dat kun je zien op 0:17 sec van dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=cNFkWtngfvM
Duhelo schreef:hoefrubbertjes?
Ik ben benieuwd hoe lang zo een ijzer dient mee te gaan. (en dan bv gemeten in het aantal km op de weg, of als het paard ze constant draagt). Ik zag dat er 12 velcro's meegegeven worden voor 2 ijzers, ervan uitgaand dat ze om de 8 weken bekapt worden en de velcro's herplakt, zou dit ok zijn voor een jaar, mogen we ervan uit gaan dat de levensduur ook ongeveer een jaar is?
horsies5 schreef:Ik kan die pre order/kick starter niet vinden.. iig niet de kosten ervan enz.. kan ik dat pas na 8 oktober zien?
Raamzicht schreef:Duhelo schreef:hoefrubbertjes?
Ik ben benieuwd hoe lang zo een ijzer dient mee te gaan. (en dan bv gemeten in het aantal km op de weg, of als het paard ze constant draagt). Ik zag dat er 12 velcro's meegegeven worden voor 2 ijzers, ervan uitgaand dat ze om de 8 weken bekapt worden en de velcro's herplakt, zou dit ok zijn voor een jaar, mogen we ervan uit gaan dat de levensduur ook ongeveer een jaar is?
Het lijkt alsof er 2 velcros per hoef gebruikt moeten worden, dus 4 per keer voor 2 hoeven? 3x vervangen. Dan zou het geen jaar meegaan denk ik?
Fennadev schreef:Probleem is wel, hij heeft 3 brede hoeven en 1 smalle haha.