Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elibeest schreef:Persoonlijk denk ik dat er meer mis is met het hoefje. Valt het niemand op dat de witte lijn onderbroken is? Of zie ik het nu verkeerd?
xtinne schreef:Om het kort uit te leggen: ik mag alles met haar doen, en als ik zeg dat hoefsmid moet komen dan komt hij ook. Maar vanaf ze teveel geld moeten uitgeven (bv 2x hoefsmid na elkaar etc) dan gaan ze moeilijk doen. Ze willen die pony liever kwijt dan dat ze nog 10 jaar meegaat.
xtinne schreef:EDIT: ik zou enorm graag zelf betalen maar die mensen zijn op pensioen, pony staat bij hun in de tuin dus zonder hun toestemming kan ik die ook niet "stiekem" laten komen. Ik ga er wel nog eens over praten met hun.
Maartje1990 schreef:Ik denkdat het beestje dan beter ingeslapen kan worden. Staat alleen, op zulke hoeven en is duidelijk niet meer in topconditie. Ik zou haar laten gaan.
butengeweun schreef:Maartje1990 schreef:Ik denkdat het beestje dan beter ingeslapen kan worden. Staat alleen, op zulke hoeven en is duidelijk niet meer in topconditie. Ik zou haar laten gaan.
Mag ik even inhaken ik hoop dat mijn paard er met zijn 36e nog zo bij zou staan. Nu is de hoef even een puntje. Maar verder zit ze er voor haar leeftijd top uit.
Zolang we niet precies weten wat er is gebeurt. Kunnen we niet zeggen wat er fout ging. Misschien verloor pony haar balans en heeft de smit de hoef toen beschadigt, mocht er daarna niet meer aanzitten.