Ik snap eigenlijk niet dat hij alsnog aan het werk werd gezet? Kreupel = pijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayenne schreef:Persoonlijk had ik allang ergens geprobeerd een trailer te regelen. Er zitten zat mensen op Bokt die vast willen helpen en anders is er in de buurt vast wel een trailer te huren en ergens een chauffeur met auto te ritselen.
Dit dier heeft een gericht onderzoek nodig en geen giswerk.

KoudbloedKim schreef:Xyzutu2, geld is op zich het probleem helemaal niet, dan heb je niet goed gelezen.
KoudbloedKim schreef:Ik heb dit topic geopend omdat ik wilde kijken of meerdere mensen herkenden wat ik schreef.
Heb daar nu antwoord op en we gaan nu een ander traject in en ik wacht nog een aantal mails af.
Je zult ook gemist hebben dat hij vandaag als een zonnetje liep, zelf aandraafde en niet meer wilde stoppen.

oKoudbloedKim schreef:We gaan nog even door zoals we nu doen, veel bergopwaarts met hem trainen, achterhand sterker maken etc.
Hij geeft gelukkig wel heel goed aan als het hem moeite kost of als het pijn doet, dus dat is 'fijn'.
Over een aantal dagen zal ik weer een video maken om te kijken of hij is verbeterd.
Als hij niet is verbeterd, nemen we andere stappen.
Over iets meer dan een week komt er iemand langs om hem hoefschoenen aan te meten.