Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xAnthea schreef:Ik vind dit paard, afgezien van de hoeven, er niet goed uit zien. Spierverlies snap ik maar ik vind haar maar dof kijken en haar vacht is ook maar dof...
Dubbele lip moet er idd af. In Belgie wordt dat nog heel vaak gedaan, waarom snap ik niet.
Qua pasvorm is deze al wel beter.
Ik zou die siliconen eraf doen en met geen of een enkele lip beslagen. Ijzers eraf, dan zou ze stokkreupel lopen en ze loopt nu al bijna ee jaar kreupel.. dat kan je niet doen ,:n
Arabesk schreef:Skyefate schreef:Er zijn inderdaad röntgenfoto's genomen geweest, daar was niets op aan te merken. Het zal echt aan de barslechte bekapping gelegen hebben. Het is echter niet onze keuze om het zo te doen, en de eigenaar wilt niet van hoefsmid veranderen...
Tja... dan kun je weinig doen vrees ik....

Skyefate schreef:Er zijn inderdaad röntgenfoto's genomen geweest, daar was niets op aan te merken. Het zal echt aan de barslechte bekapping gelegen hebben. Het is echter niet onze keuze om het zo te doen, en de eigenaar wilt niet van hoefsmid veranderen...
Vind het heel jammer dat de eigenaar zo is... Een paard zolang kreupel laten lopen, is echt verschrikkelijk

DatBenIkNou schreef:Jetta schreef:Ijzers en zolen eronderuit en een goede natuurlijk bekapper laten komen. Dat arme dier heeft pijn. Ondergeschoven hielen...
Hoezo een natuurlijk bekapper? Denk dat dit paard meer heeft aan een gewoon goede hoefsmid met verstand van zaken.