Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Morgen ga ik nog naar haar toe dus ik zal wel eventjes laten weten hoe het gaat met haar!
capopjekop schreef:Kort gras kan juist gevaarlijker zijn dan lang uitgebloeid gras. In kort gras zit relatief meer fructaan. Beste zou zijn om haar in een paddock met arm hooi te zetten
capopjekop schreef:Ik zou dan wel een graasmasker omdoen. Mag je niet een (stukje) weiland kapot laten lopen? Dan kun je dat als paddock gebruiken, zo doe ik dat ook.
dat andere shetje is altijd al een beetje te dik en is nooit hoefbevangen geweest. Die is daar dus niet gevoelig voor. Maar dat shetje zou dan ook bij Blessie in het soort paddock komen te lopen met een slowfeeder vol hooi. capopjekop schreef:Dat is wel verstandig! En ook gezelliger voor blessie. Mijn shet is ook jaren te dik geweest zonder ziek te worden, maar op een gegeven moment is het de laatste druppel en loopt de emmer over. Te dik is nooit gezond.
capopjekop schreef:Dat is wel verstandig! En ook gezelliger voor blessie. Mijn shet is ook jaren te dik geweest zonder ziek te worden, maar op een gegeven moment is het de laatste druppel en loopt de emmer over. Te dik is nooit gezond.