Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gemmeke schreef:En is de osteopaat langs geweest? Zo ja meer duidelijkheid?
janouk schreef:Jammer dat je zo reageert, want ik lees geen aanvallen, maar juist waarschuwingen van mensen die je een hoop verdriet en geld willen besparen.
Ik ben wel heel nieuwsgierig wat de osteopaat heeft gevoeld/gezien en of hij/zij behandelingsmogelijkheden ziet.
Want uiteindelijk zou dat het mooiste zijn voor jou en het paard, als het iets is wat genezen/behandeld kan worden en jullie samen kunnen groeien.
Dat dit niet de adviezen zijn die je wilt horen dat is helaas zo.
vencedor schreef:Jvdh kun je hele leuke paarden vandaan halen MITS je heel veel verstand en kijk op hebt EN goed laat keuren. Zo niet krijg je een paard met een maar en mag jij als je terugkomt bijleggen bij een ander dier wat dan duurder zal zijn. Slim concept die stal.
LukieBradley schreef:Mijn paard is afgekeurd voor de hogere sport.
Wel is zij geschikt voor basis sport en recreatie, precies wat ik 6 weken terug zocht.
Ook was het nog eens mijn droompaard.
Ik heb haar gekocht en ben gelukkig, mijn paard duidelijk ook nu ze het wat rustiger heeft.
Het gaat om een plek op linker achter knie hierbij.
daardoor kan ze op de achterhand geen zware oefeningen meer doen want als je dat te lang/te vaak doet word ze onregelmatig.
Dus als het niet in je doel belemmerd of je wilt je aanpassen en paard kan gelukkig zijn zonder iets zou ik hem niet laten staan.
kimberlyve schreef:Gemmeke schreef:En is de osteopaat langs geweest? Zo ja meer duidelijkheid?
Ja en heb ook meer duidelijkheid. Verder ga ik bij niemand ergens meer op in aangezien ik gezien word als iemand zonder ervaring en blabla terwijl jullie mij niet kennen.... ik vraag alleen wat jullie zouden doen. En niet om aangevallen te worden.
kimberlyve schreef:Gemmeke schreef:En is de osteopaat langs geweest? Zo ja meer duidelijkheid?
Ja en heb ook meer duidelijkheid. Verder ga ik bij niemand ergens meer op in aangezien ik gezien word als iemand zonder ervaring en blabla terwijl jullie mij niet kennen.... ik vraag alleen wat jullie zouden doen. En niet om aangevallen te worden.
kimberlyve schreef:janouk schreef:Jammer dat je zo reageert, want ik lees geen aanvallen, maar juist waarschuwingen van mensen die je een hoop verdriet en geld willen besparen.
Ik ben wel heel nieuwsgierig wat de osteopaat heeft gevoeld/gezien en of hij/zij behandelingsmogelijkheden ziet.
Want uiteindelijk zou dat het mooiste zijn voor jou en het paard, als het iets is wat genezen/behandeld kan worden en jullie samen kunnen groeien.
waardoor ze onregelmatig loopt achter kan verholpen worden. Alleen heeft ze achter bij der ruggengraat teveel spierspanning en of dat verholpen kan worden dat merk ik ov er een week heb nu meegekregen wat ik moet doen.