Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het doel is dat ze uiteindelijk in tweespan komt met mijn andere, dat zou fantastisch zijn als ik dat voor elkaar kreeg. A was het maar over 3 jaar pas. Dus daar blijven we op hopen. Ik ben heel benieuwd naar wat de dierenarts maandag gaat zeggen
betadine schreef:Ik raad je echt aan om haar terug te brengen als je dat nu nog kunt. Had je iemand met verstand van paarden gevraagd om mee te komen kijken dan had die je dat zeker afgeraden.
Het zijn geen verwijten ofzo hoor, maar je hebt echt een zorgenpaardje uitgekozen die misschien nooit voor de kar gaat kunnen lopen. Als je haar kunt terugbrengen dan moet je dat echt doen. Er lopen veel gezonde paarden die een nieuw baasje zoeken en die wel meteen beleerd kunnen worden voor de kar. Triest voor het paard, maar als jij toch een gebruikspaardje zoekt moet je hier niet aan beginnen.

Wat ik vooral bij haar zie is het niet genoeg gebruiken van haar achter knieen en sprong gewricht, dit kan inderdaad getraint worden door balkjes/cavaletties draven en slepen voor de wagen. maar ze houd ook haar rug wel wat vast. Maar al helemaal omdat ze niet ohz gebruikt gaat worden, denk ik niet dat dit zon dramatisch probleem wordt hoor
daar gaan we natuurlijk wel van uit