Mijn paard stond de eerste week van mei met een dik been. Dus is nu ook alweer 22 weken geleden ongeveer.
Het is zo'n vervelende blessure, dat wens ik echt niemand toe. Mijn paard wordt gescand in Hellendoorn, maar ben niet erg te spreken over de kliniek. Als het ze niet bevalt zeggen ze, plak er nog maar 8 weken achteraan en kom maar terug. Gewoon zelfde schema aanhouden, niet opbouwen met stappen. Dus toen ik zei dat ik al 2x 20 minuten stappen deed ipv 2x 10. Zeiden ze, nou dat is dan ook prima. Lekker onderbouwd dus..
Het hield gewoon een keer op, ze zou pas vanaf Maart weer in de wei mogen maar dat duurt me te lang. Paardlief wordt dan met de winter helemaal onhandelbaar dus dit is hopelijk een goede keuze geweest. Ze is in elk geval weer een stuk vrolijker

.
Hou m'n hart vast soms inderdaad, gisteren kwam er een koets langs de wei en ging ze vrolijk aan de kletter en andere paarden opjagen (terwijl ze normaal de 'oma' van de groep is

) Lekker bokken, springen en der benen vlogen werkelijk alle kanten op. Daarna niet veel verandering in het been, wel iets meer vocht. Dus even gestapt op het harde, beentje afgespoten en daarna zag het er weer prima uit. Ach, als ze dat kan overleven kunnen die 2 minuutjes draf vast ook geen kwaad

Die van jou kan er ook wat van in dat filmpje haha, ik moet bij die van mij niet eens proberen zonder hoofdstel want dan gaat ze direct aan de kletter denk ik. Wat braaf dat die van jou toch zo rustig blijft!