Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:er is net een punctie gedaan. Hak gewricht is schoon. Knie kwam een klein vlokje uit. Dit wordt op kweek gezet en maandag hoor ik de uitslag. Gewrichten zijn wel wat opgezet dus er is een kans dat daar toch ook wat zit. Hij is in elk geval al beter dan gisteren. Linker been is weer soepel en hij loopt weer net mams mee. Mams is ook weer liever tegen hem.
corina kan jij mij een link pb en?
Melanie5 schreef:Kom net bij hem vandaan. Hij is nog steeds soepel. Zijn rug is niet meer krom en hij staat makkelijk op.
Hij staat nog steeds niet op het rechterbeen, maar hij is wel beter dan eerst. Hij staat nu weer dag en nacht buiten.
Er komt nu wel weer wat troep uit de wond, maar waar het vandaag komt weet ik niet. De kleur is heel anders. Het was eerst steeds geel groen snot en nu is het roze. Weet niet wat dat betekent.
We blijven duimen voor mijn dappere mannetje.
quartel schreef:Als het eerst groenig was en nu roze......
Moet ik er gelijk aan denken dat de troep er nu uit is en er een klein beetje bloed met wondvocht uit komt.
Dat is wel een heel goed teken volgens mij![]()
Misschien dat dat ook wel bijdraagt aan het meer soepel bewegen?
aisie schreef:Dat ziet er stukken beter uit! Hij groeit ook goed zo te zien en is absoluut niet mager ofzo. En hij staat er al heel anders bij. Denk haast dat dit wel goed gaat komen! Heel veel succes en sterkte met je veulen!