Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannah schreef:Wat een naar verhaal Aukelizzy. Misschien een optie om haar toch op muisjes te zetten.

maar het resultaat mag er zeker wezen. Ik mag er nu op, zolang stappen als ik wil, en dan de eerste week 5 minuten draf, 2e week 10 minuten, 3e week 15 minuten en dan bellen voor overleg/afspraak. Ze mag niet in de bak, het opbouwen moet op het harde..Wel houdt ze nog de boxrust. Ook zei Sander dat ik haar voor de keuring aan moest bieden omdat hij er zeker van was dat ze sterwaardig was. Een prachtmerrie met een super exterieur en uitmuntende bewegingen! Ben zoooo blij!!
 Straks weer lekker aan het werk!
  Je hebt echt alles gedaan om hem te laten herstellen maar soms lukt dat gewoon niet en kun je alleen maar "laten gaan"....                                                         

Ze is alleen wel erg druk, heb haar een tijdje op de muisjes en tranquigel gehad maar daar brak ze dwars doorheen dus daar ben ik maar mee gestopt. Maar het lijkt de goede kant op te gaan. 

De ene dag is ze heel braaf, de andere dag is ze zo gek als een deur 
 . Ik stap haar 2 keer per dag aan de hand en dan 1 keertje onder zadel en ze is dan idd wel rustiger dan wanneer ik haar 1 lang stuk laat stappen, maar helaas krijg ik niet helemaal de controle over haar.                                                         
 . 
 . Maar we zetten door..