Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Orlando_ schreef:Jeetje balen zeg.. maar fijn dat het weer goedgaat!
Heb mijn paardje zoals ik eerder zei helaas vorig jaar in moeten laten slapen hierdoor.. (was veel groter en kans dat de hoefwand los ging laten bij hem was erg groot)
Succes en sterkte met em!
kynshiri schreef:Orlando_ schreef:Jeetje balen zeg.. maar fijn dat het weer goedgaat!
Heb mijn paardje zoals ik eerder zei helaas vorig jaar in moeten laten slapen hierdoor.. (was veel groter en kans dat de hoefwand los ging laten bij hem was erg groot)
Succes en sterkte met em!
wat ging er dan mis? mijn paard heeft aan beide voorbenen tegelijk zo'n grote zweer gehad die er via de kroonrand uitkwam en waarna de hele oude zool en straal eraf is gekomen omdat de zweer bijna de volledige zool ondergraven had, maar nu (een jaar later) zijn zijn hoeven al weer helemaal terug in orde en zijn de zolen zelfs al mooi hard!
hebben ze dan bij jouw echt aangeraden om hem in te laten slapen???
femmefatale1 schreef:Zolang het echt stinkt is er nog steeds iets bezig van binnen..
Ik zou dus idd wel naar een kliniek rijden, dan kunnen ze hem helemaal open leggen voor het probleem te groot is geworden..
Sharon_Jims schreef:Dat is zeker Zack, maar ik denk dat het vande week nog even verder opengemaakt moet worden... Er komt nog zoveel stink zooi uit!