Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Die van mij heeft afgelopen week ook wat sprintjes getrokken.. Hmmm.. We zullen volgende week wel zien wat de schade is. Dan mogen wij weer voor een echo.
Wel vervelend, mijn schoonouders zijn daardoor ervan overtuigd dat er niks met haar aan de hand is, anders zou ze toch niet rennen? Heel vervelend als die er niet zoveel verstand van hebben..
Ze is nu wel van de ontstekingsremmers af, ben benieuwd hoe het been blijft.
Brighteyes jammer dat ze de wei niet meer op kunnen. Magnesium deed bij de mijne idd ook wel wat.
Kirsten zal zeker even een echo laten maken!
Even een vraagje he, volgende week zit ik drie dagen in het buitenland voor mijn werk. Mijn paard wordt dan wel verzorgd en schoonvader doet de icepack sowieso 2x daags om, maar ik heb niemand die met haar over het harde kan stappen. Ze komt wel gewoon buiten overdag, is het echt een probleem als ze dan niet gestapt wordt?
ikke20 schreef:Fionami schreef:Ik heb gewoon bij de kruidvat 2 coldpack gekocht. Strijkplank eronder,coldpack erop met bandages eromheen en klaar!
Dan zal zn been wel stijf en kreukvrij zijn
ikke20 schreef:Fionami schreef:
Ik heb gewoon bij de kruidvat 2 coldpack gekocht. Strijkplank eronder,coldpack erop met bandages eromheen en klaar!
Dan zal zn been wel stijf en kreukvrij zijn
superpony schreef:Ik mocht verder opbouwen en stukje draf erbij. Hij staat hele dag buiten, dus beweegt sowieso wel wat meer dan we aan de hand deden, maar goed....
Als ik wilde rijden, moest ik de tijd wat halveren. Ben er vorige week en vh weekend kort op gaan zitten en ging behoorlijk goed. Hij is wel echt een pak spieren kwijt. Voor het eerst ook op zijn rug, maar hij is nu ook 18 en dat ga je met herstel wel wat merken.
We hebben gestapt, rondje draf gedaan, weer stappen, rondje draf andere kant op en uitgestapt op harde aan de hand. 2e keer 2x beide kanten op gedraafd.
Wij hebben zand in de bak, wat niet heel zwaar is, maar er staan wel wat afdrukken in. 2x verstapte hij zich en spande ik wel meteen. Komt denk ik omdat hij toch wel slap is, maar ik hield mn hart vast.
Als we aan de hand buiten wandelen is het ook niet allemaal even strak en hopelijk wordt hij weer sterk genoeg om onregelmatigheden op te vangen.