Gelukkig zijn ze nu opgevangen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lolclub schreef:[@Y
Wat doe je nu zelf al met haar, heb je Y al opgebouwd onder het zadel en hoe pakt ze dit aan ?
Ik neem tenminste aan dat je lesgeefster niet voor 10 minuten (stap) les speciaal naar je toe komt ?
SpikyBlue schreef:@Y: je lesgeefster zal er vast wel rekening mee houden, en anders trek je toch gewoon aan de rem als je het teveel vindt worden.
zit ik nu met de handen in het haar omdat ik bijna niets meer met haar kan aanvangen de eerste minuten dat ik iets met haar wil doen, ze gaat kompleet uit de bol... zelfs aan de hand stappen is een heuse strijd geworden en daarom gaan we gewoon van bij het begin proberen te herbeginnen. Vandaar ook dat ik hulp gezocht heb ...
Bij ons staat alles nu binnen omdat het land bemest is, dus is even dringen met de bak, maar gelukkig komt hij er nog genoeg uit 
Hij heeft gestreden als een leeuw, maar hij was echt op. Er was niets meer voor hem te doen, in laten slapen was de enige juiste beslissing. Mouse was erbij tijdens het inslapen en heeft hem ook weggesleept zien worden. Hij bleef er erg rustig onder, maar sinds 18:00 rent hij door de bak/wei en hinnikt de hele buurt bij elkaar. Echt, het breekt mijn hart om hem zo te zien.
Mevrouw wordt zondag 21 jaar oud. Mafkees.
De haflinger heeft hard gewerkt deze week en gaat rustig in stap op weg. Maar Image wordt op dit moment om de dag licht gestapt, omdat ik het rustig wil opbouwen.
Morgen het werk maar opvoeren.

En vandaag liep ze zelf al meer op het harde, dus ik hoop dat we nu voorzichtig de goede kant op gaan.
.
! 

Jannepauli schreef:Begrijp ik nou goed dat die hooibak eigenlijk gewoon een soort rubber lap is, zonder achterkant?En dat je dan de zijkanten op de wanden van de stal vastzet?
Met een beetje handigheid en puzzelen maak je ze zelf van trailermat - kost minder.