Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Mariekerockey wat een goed nieuws zeg!! Fijn hoor!!!
Na hoeveel weken mochten jullie er weer op? Ik heb wat last van een redelijk chagrijnige pony op stal en heb het idee dat het komt van het niks doen.. Ze komt overdag wel buiten, maar toen mijn schoonvader vanochtend de coolpack wilde omdoen nadat ie gevoerd had, werd hij dus aangevallen..Hij werd bijna door haar gebeten.. Ik heb er ook al last van als ik 's avonds op stal kom, dat ze de oren plat in de nek doet als ik er aan kom.. Ken dit helemaal niet van haar, dus ben benieuwd of meerderen dit ervaren? Ze heeft op stal altijd een hooinet vol, dus ze heeft genoeg te doen als ze op stal staat.. Maar ik twijfel dus of ik dan anders maar gewoon een staprondje doe, dat ze iets meer te doen heeft. Ze heeft nog wel steeds ontstekingsremmers, hoelang hebben die van jullie dat gehad? Ik moet in totaal geloof ik twee weken Novacam geven.
AmFe schreef:Dit weer helpt ook niet mee. Ik zag op stal en ook onderweg overal rennende en knetter frisse paarden. Het heeft vannacht ook gevroren. Ik hoop voor je dat het eind van de week beter wordt wanneer de temperatuur weer stijgt.
Die van mij werd niet rustiger maar alleen maar drukker. Uiteindelijk schrok hij overal van, twee keer languit gevallen, weg springen etc. Uiteindelijk werd de pees ontsteking een gat. Flink balen. Vervolgens maandenlang 24 uur per dag op de wei en dat werkte pas echt super! Kan die van jou niet op de wei?