Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xMariekee schreef:Okee
Wat doe jij nu dan met hem?
Iemand op stal zei dat doordat ze nu al een tijdje niet goed loopt dat dit standaard voor haar was geworden.
Die dacht dat ik der gewoon lekker door moest laten lopen..
Maar ik ben zelf wel heel voorzichtig, wil absoluut niet dat het erger word..
Ik doe dus ook nog niks zonder met mijn DA overlegt te hebben.
Kymalin schreef:Heb je weleens honing geprobeert Geerke?
Janouk, hoeven zien er steeds beter uit maar wat me opvalt is dat de ijzers niet een beetje extra zijn teruggepast. Juist bij ex hb'ers vergemakkelijkt dat het afrollen van de voet nog iets waardoor ze nog weer wat beter/ruimer lopen.
janouk schreef:Kymalin schreef:Heb je weleens honing geprobeert Geerke?
Janouk, hoeven zien er steeds beter uit maar wat me opvalt is dat de ijzers niet een beetje extra zijn teruggepast. Juist bij ex hb'ers vergemakkelijkt dat het afrollen van de voet nog iets waardoor ze nog weer wat beter/ruimer lopen.
Ikke niet weten. Ikke vertrouw volledig op Van Nassau. Het zijn wel Breakover ijzers, dus aan de voorkant boller gesmeed. En het werkt, want Image liep gisteren aan het touwtje te swingen door de bak. Vandaag vrij om te herstellen. Donderdag weer aan het touwtje longeren. En dan het weekend er weer op.
geerke schreef:hij gaat iedere avond in de honing met een tandenborstel....nadat ik het ontsmet heb met waterstofperoxide....hij staat ook weer sinds een maandje op stro.
Wel tweedehands stro,waar geerke al het 'goede' al heeft uitgegeten....stro is beter voor white line-voeten
Wat fijn dat image weer goed loopt!