Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
seebensee schreef:Inmiddels weer een weekje verder, maar lijkt mijn paardje haar draai te hebben gevonden in de kudde en wordt niet meer zo in mijn ogen om helemaal niets weggejaagd.
Verder en dat is waarom ik deze keuze voor haar gemaakt heb, is en blijft haar pees rustig, dun en koel. Begin daarom een kleine hoop en bevestiging te krijgen dat het voor deze peesblessure inderdaad beter is 24/7 op een PP met verschillende ondergronden zoals zand en bestrating met uiteenliggende voederplaatsen.
Inmiddels ook een paar buitenritten gemaakt op de talrijke omringende ruiterpaden ook dit gaat eigenlijk prima. Dus tot nu toe lijkt het de goede kant op te gaan .... nu ikzelf nog het wennen aan de afstand
AmFe schreef:seebensee schreef:Inmiddels weer een weekje verder, maar lijkt mijn paardje haar draai te hebben gevonden in de kudde en wordt niet meer zo in mijn ogen om helemaal niets weggejaagd.
Verder en dat is waarom ik deze keuze voor haar gemaakt heb, is en blijft haar pees rustig, dun en koel. Begin daarom een kleine hoop en bevestiging te krijgen dat het voor deze peesblessure inderdaad beter is 24/7 op een PP met verschillende ondergronden zoals zand en bestrating met uiteenliggende voederplaatsen.
Inmiddels ook een paar buitenritten gemaakt op de talrijke omringende ruiterpaden ook dit gaat eigenlijk prima. Dus tot nu toe lijkt het de goede kant op te gaan .... nu ikzelf nog het wennen aan de afstand
Oh wat fijn!!
En je schrijft buiten rijden: stap je dan met je geblesseerde paard? Of heb je een ander paard om te rijden?
Somebitch schreef:Mette wat balen al 4 maanden op stal en alleen nog maar mogen stappenHoe houdt je paard zich onder de boxrust?
Mette schreef:Dankjewel!Na overleg heb ik vandaag voor het eerst 30 minuten aan de hand gestapt! Echt een feestje want we kunnen nu een rondje lopen
![]()
Hoe gaat het bij de rest? Somebitch, hoe was het gegaan bij de DA?