Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jannepauli schreef:SpikyBlue schreef:Je kunt een paard inderdaad, denk ik, het beste op het oog 'scoren', wat gewicht betreft, maar als je je paard elke dag ziet kan dat een andere kijk op hem geven dan iemand die hem eens in de zoveel tijd ziet. Die ziet ook of hij is afgevallen of dikker is geworden. Ik vraag zelf ook altijd even aan mijn DA wat hij ervan vindt als hij komt om te enten
Het lijkt me heel wat verstandiger om je paard zelf regelmatig te meten dan dat je afhankelijk zou moeten zijn van iemand die eens in de zoveel tijd komt.. vandaar dat World Horse Welfare, D&H en de Laminitis Clinic allemaal aanraden om eens per zoveel weken het meetlint erbij te nemen en de scores bij te houden. Ik heb een goed oog voor paarden en zie bijna alles, maar denk maar niet dat ik kan zien dat mijn paard in 4|5 weken 16 kg is afgevallen. Over zo'n groot lijf is dat milimeterwerk - het meetlint biedt dan uitkomst.
lolclub schreef:@@Nado
Wat een goed nieuws joh, gefeliciteerd !![]()
Heb je ook een voedingsadvies gekregen of ging het puur om het toevoegen van wat meer eiwitten in het voer ?
Ik ben heel benieuwd naar je foto's
EstherHegt schreef:@Mysa, hoe gaat het met de hechtingen, zijn ze er inmiddels uit? Is de wond nog wat open?