Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Batlow schreef:Dat wil ik graag, maar de mogelijkheid om hem goed in de gaten te houden en er echt voor zorgen dat hij de goede kant op gaat vind ik moeilijk, zijn voer met buut eet hij moeilijk, waardoor ik er of lang bij moet blijven of de bak maat moeten laten staan, probleem is dat mijn paard er dan ook bij kan en dat is niet de bedoeling... Hij wordt ook wel is opgejaagd door mijn paard nu en dat is ook zwaar klote want het is hartstikke pijnlijk om te lopen...
Batlow schreef:Wat ik toen kwijt ben geweest (gratis lab test) zat geloof ik rond de 60 euro, incl visite. Ik heb de rekening nog liggen, zal het voor je opzoeken
edit: gevonden
Visite: 36,75
Bloedafname, verwerking, verzending en interpretatie: 30,60
EDTAbuis + naald: 0,85
Blon_D schreef:Batlow schreef:Wat ik toen kwijt ben geweest (gratis lab test) zat geloof ik rond de 60 euro, incl visite. Ik heb de rekening nog liggen, zal het voor je opzoeken
edit: gevonden
Visite: 36,75
Bloedafname, verwerking, verzending en interpretatie: 30,60
EDTAbuis + naald: 0,85
top bedankt! Vind het altijd lastig inschatten. Als ik dit 3 dagen eerder had geweten had alles in 1x gekunt want toen heeft DA gebit etc nog gedaan. Maargoed dit dan toch proberen Lauk is verder nog zo'n heerlijk dier
Batlow schreef:Druk mee bezig om hem weer goed te krijgen, staat nog flink bevangen...
Blon_D schreef:Batlow schreef:Druk mee bezig om hem weer goed te krijgen, staat nog flink bevangen...
En had hij chusing? zo ja geef je er medicijnen voor? die van mij is bevangen maar loopt normaal, ze is eerder denk 4 haar geleden heel erg bevangen geweest (was toen ook echt te zwaar) Nu mooi op gewicht, zware winter gehad, veel afgevallen zat bijna geen spier meer op, inmiddels wel verbeterd mbt bespiering. Hoop als het er uitkomt dat ik haar weer wat gevulder krijg..
Flame25 schreef:@ Cissie De verhoogde gt waarde komt door leververvetting. Ik had gewoon een obesitas paard. Ze is nu wel een stuk afgevallen en ook is haar manenkam weer redelijk beweeglijk. Dus gaat de goede kant op qua afvallen.
Batlow: Ik vind je paardje toch wel echt voorruitgegaan in een week tijd. Fijn dat hij op de paddock kan. Helaas heb ik die niet en dan is het toch echt behelpen met een hoefbevangen paard.