Ik ben ook nog aan het modderen met dik been, niet eens het been dat geblesseerd is. Bij haar wordt het nu gelukkig wat minder, maar ik zit er maar over in de stress..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
koetjeboe schreef:woehoe hier word vanavond een feestje gevierd.
vandaag weer controle gehad en we hoeven niet meer terug te komen.
ze liep super op de harde volte en ook super op de buig proeven en de echo was heel mooi. de pees is nog steeds wel iets dik. maar de vraag blijft of dat überhaupt weg zal gaan. Maar hij was heel tevreden met wat we nu hadden.
Mag zelfs weer sprongetje maken. (durf niet hoger als 50-60 cm dus erg belastend is het niet).
Evt kan ik komende winter voor het volgende endurance wedstrijd seizoen nog een echo laten maken of te kijken of het goed blijft gaan en om te kijken of de pees toch nog meer is geslonken.
AmFe schreef:koetjeboe schreef:woehoe hier word vanavond een feestje gevierd.
ze liep super op de harde volte en ook super op de buig proeven en de echo was heel mooi. de pees is nog steeds wel iets dik. maar de vraag blijft of dat überhaupt weg zal gaan. Maar hij was heel tevreden met wat we nu hadden.
Mag zelfs weer sprongetje maken. (durf niet hoger als 50-60 cm dus erg belastend is het niet).
Evt kan ik komende winter voor het volgende endurance wedstrijd seizoen nog een echo laten maken of te kijken of het goed blijft gaan en om te kijken of de pees toch nog meer is geslonken.
Wat goed zeg!! Gefeliciteerd!
Ben het even kwijt maar wat had jouw paard precies?
koetjeboe schreef:woehoe hier word vanavond een feestje gevierd.