Maikeltje, ben benieuwd hoe de Tildren kuur bevalt. Laat je het in 1 keer inspuiten of over 10 dagen verdeeld? Laat even horen hoe met Victor gaat. Mag je eigenlijk meteen weer aan de slag of krijg je een bewegings programma mee?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maikeltje schreef:Pollewops, het wordt in één keer toegediend via een infuus. Da's destijds ook bij Sel gebeurd. De da gaf dezelfde reden aan.Het is gebleken dat dat betere resultaten geeft dan in 10x inspuiten in het gewricht. De rest hoor ik morgen wel want dan gaat het gebeuren. Ik laat nog even weten hoe en wat
maikeltje schreef:Het Tildren-infuus is vandaag toegediend en daarbij ook nog een inspuiting in het gewricht met corticosteroide. De eerste 3 dagen moet hij zich heel rustig houden vanwege die cortico. Dus ik ga zo een stukje in de bak afzetten waar hij kan rondscharrelen, maar niet gek kan doen. Daarna mag hij gewoon los buiten en na 10 dagen mogen we weer gaan opbouwen met longeren en rijden. Alles rustig aan en de eerste weken om de dag. Als ie weer aan de gang is een week of twee, dan komt mijn DA weer om te kijken hoe hij loopt en hoe het er met zijn bekken voorstaat en dan gaat hij me verder helpen met de spierenkwestie omtrent het bekken en het programmaWat dat betreft heb ik het wel getroffen met mijn DA Alani. Maar die eerste twee weken is het een kwestie van gewoon wat beweging geven zonder toeters en bellen eraan. Longeren 10 tot 15 minuutjes, in eerste instantie zonder passoa en het rijden is nog niet meer dan een stapritje rechtuit met af en toe een drafje. Pas als hij (DA) hem weer gezien heeft en ook gezien heeft hoe ie loopt na die twee weken, dan komt er een 'trainingsschema'. Dat kan nu ook nog niet omdat we niet weten hoe hij zich gaat bewegen als hij pijnvrij loopt. Dat is dus iets wat DAN pas bekeken kan worden.
haf_jessie schreef:jenny ,jessie loopt precies hetzelfde als jouw twister, ook met haar linkerachterbeen.