Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grit schreef:Ik denk eerder dat ze door het grote succes kiezen om het meteen groot aan te pakken.
Je kan een gebouw huren en een machine laten maken met een bepaalde productiecapaciteit en later gaan uitbreiden.
Maar als blijkt dat je met de kickstart en presale zoveel budget binnen krijgt, dan is er enerzijds een hogere productie nodig en anderzijds heb je ook nog eens meer te besteden.
Dus dan maar in plaats van die kleine machine in de schuur, meteen een gebouw laten neerzetten en een grotere machine met hogere capaciteit laten bouwen. En dat kost beduidend meer tijd.
Geen idee of mijn hersenspinsel klopt, maar ik kan mij wel voorstellen dat ze liever schrijven over het perfectioneren van een product in ons belang, dan schrijven over investeren in groter materieel waarmee zij jaren vooruit kunnen.
En ik denk dat hun eerste tijdsplan sowieso niet realistisch was.
Monique1963 schreef:Die grote groep paarden zijn hun testpaarden met hun rijders.
No_No schreef:Monique1963 schreef:Die grote groep paarden zijn hun testpaarden met hun rijders.
Hoe vaak moet het getest worden dan? Is dat ook niet bedoeld voor de kickstarter?
Op deze manier kunnen ze wel blijven "testen" en over 5 jaar pas leveren, of misschien helemaal niet leveren omdat het in de praktijk toch niet goed blijkt? Ik vind dat ze vreselijk lomp omgaan met hun "geldschieters" het vertrouwen gaat weg en niemand zal nog gaan aanraden om daar iets te bestellen.
En ja, er komen concurrenten.. als die sneller zijn met leveren dan denk ik dat ze naast de pot piesen en de tent weer kunnen gaan sluiten.
Grit schreef:Nathalie, ik heb sowieso een set over. Dat is dan wel maat 150 en/of 160.
Maar dan moeten ze inderdaad eerst binnen komen![]()
Dat is ook wat Azmay![]()
Vandaag sinds lange tijd ons ene paard voor de menwagen gehad, ging prima met zijn scoot boots.
Monique1963 schreef:Hebben jullie ook de update gehad?
Ze hebben het al niet eens meer over een levertijd. Ze hebben een kalender gemaakt tot aan de eerste week van januari 2018 en daar staat afleveren aan de klant niet bij. Wel een happy new year gewenst, dat dan weer wel. Aardig blijven ze wel...
Wel een verslag van, als ik het goed begreep, een megasus horserunner die tijdens een volle galop kwam langsvliegen en dat ze daar zo enthousiast over zijn omdat ze het nu ineens goed begrijpen waarom dat gebeurde.
boehoe!