Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Oei, Isapaardje... Yoblin heeft een ruggeultje en een appelkontje.. die wordt te dik lijk het wel.
setteke schreef:Even een giga egopost, mijn HB paard, wat zeker 2 maanden op de kliniek gestaan heeft en een noodgeval was op de kliniek en sinds 1,5 jaar gerevalideerd, is vandaag ZZ-Zwaar geklasseerd. Dus geef niet op
Isapaardje schreef:Jannepauli schreef:Oei, Isapaardje... Yoblin heeft een ruggeultje en een appelkontje.. die wordt te dik lijk het wel.
Nee die was te dik toen ik hem kreeg. Hij is juist aan het afvallen.
Ik kon toen hij kwam geen schoft of ribben voelen. Nu wel.
Dat geultje op de rug zal nog wel even duren voordat ik dat er ook af heb.
Hij mag wat minder hebben, maar Isa niet en die loopt wat minder snel, dus ik moet even kiezen en delen met het hooi zodat ze beiden genoeg krijgen. Beter zou zijn als hij weer aan het werk kon, maar tja .. met dit weer schiet dat ook niet op met het mennen.
Jannepauli schreef:Pff.. frustratie... foto's zijn zojuist gemaakt en geen spoor van kanteling of van een hoefzweer..
ze mailen de foto's vanavond, dan kan ik ze 's rustig gaan vergelijken met de laatste foto's die bij Visdonk gemaakt zijn. Wel constateerden zij ook warmte in het stukje tussen kroonrand en kogel, dus mogelijk toch ( wat ik aanvankelijk ook dacht) een verreking van de pezen daar- verstapt of een rare draai gemaakt.. wil ik dat zeker weten dan moet er een echo gemaakt worden. Vraag is dan wel wat me dat verder oplevert want als het de peesjes zijn dan kun je weinig doen en moet het vanzelf genezen. Oh boy... hebben wij weer.