Ik had gisteren al 2x een stuk getypt, maar steeds sprong de verbinding eruit, dus er is niks geplaatst. Super nieuws dus PP! Hoelang heeft het hele traject bij jullie nou geduurd?
Dit is 1 van de weinigen waarbij ik lees dat jullie weer springen, wat zeg ik, crossen gaan.
Geeft de burger moed. Ik hoop dat de mijne ook weer helemaal herstelt en dat weer mag.
Hoewel ik het heel eng zou vinden om weer te doen. Maar hij vindt het zelf zooo leuk,.. je ziet m gewoon opbloeien met de cross, of het springen.
Denk dat de crosshindernissen wel zouden gaan ALS ie 100% hersteld is, maar de bodem is dan het probleem.
Misschien dat dan op goed terrein af en toe wat sprongetjes zouden mogen, dat zou al top zijn.
Maar goed, dat is (te) ver vooruitkijken. (voor ons nog)
Het blijft leuk om DAen te verbazen. De mijne is ook heel positief verrast steeds als ik bel of kom, hoe het gaat.
Omdat het eigenlijk niet zou kunnen,..
Daarbij ben ik ervan overtuigd dat je paard psychisch lekker in zijn vel moet zitten om sneller/beter te genezen. Dan bedoel ik , dat als je de mijne maanden in zn stal zou laten, dit bij hem niet voor herstel zou zorgen in mijn ogen.Terwijl de wei dat wel doet,.. duurt misschien langer, maar heerlijk, heb wel een vrolijk paard. Ik had laatst ergens een stuk gelzen wat het mentaal met een paard doet als ie normaal ieder weekend een wedstrijd loopt, veel traint en dan opeens niets meer mag. Dat is toch best heftig..