Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladyjoy schreef:Maar als mijn Arab al een 2.5 moet.. wat heeft een grote KWPN'er dan?
Marcella schreef:Mijn fjord heeft van de gloves achter maat 2,5 en voor maat 3. Voor een kwpn kom je al gauw weer uit op een ander type schoen, want de gloves gaan geloof ik t/m maat 4. Maar dit kan gewoon heel erg per paard verschillen.
ladyjoy schreef:Weet iemand of ik dan nog moet wachten met opmeten nadat hij bekapt/bijgewerkt is? Of kan ik meteen opmeten en het later regelmatig bijhouden met de vijl om ze mooi rond te houden?
haukieboy schreef:Zijn hier ook mensen die easyboots glove maat 1 hebben liggen maar eigenlijk maat 0,5 nodig hebben? Ik twijfel of ik die van mij toch een maatje groter moet hebben en ze evt moet verkopen/ruilen. Als er hier nou mensen zijn die eigenlijk iets kleiners nodig hebben dan is ruilen misschien wel een goeie deal. Hoe bepalen jullie trouwens of een schoen goed past of dat het eigenlijk wat op het randje zit.
Tancreda4 schreef:Ik heb epics. Ga morgen kijken of hij toevallig is gaan drijven. Heb nog een tijdje heen en weer gereden, want heb hem wel zien verdwijnen met een plons, maar niet precies waar. Dacht dat hij wel zou drijven, maar blijkbaar niet?? Morgen nog even langs de sloot rijden, hopelijk zie ik hem dan wel.
Isapaardje schreef:Jij hebt waarschijnlijk Smit hoefschoenen gehad
reiziger schreef:Isapaardje schreef:Jij hebt waarschijnlijk Smit hoefschoenen gehad
ja dat klopt!
Dank voor je reactie, hier heb ik veel aan. Als ik zou overstappen naar hoefschoenen, wil ik inderdaad dat ze licht zijn, goed aansluiten aan de voorkant,en er iets van een opzet in zit of in te maken is. De ijzers die ze nu heeft, zijn ook licht. Het lijkt me niet goed voor mijn paard met haar HKO en atrose om iets zwaars onder haar voeten te hebben.
Thanks!
singasong schreef:edit; ijzers zijn in mijn ogen helemaal niet goed voor een paard met artrose en HKO. Dat eerste was juist de reden voor mij om hem na 14 jr. van de ijzers af te halen.