Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mette schreef:Wat fijn Supervixen!! Gefeliciteerd!![]()
AmFe, zo'n emmer met lijm werkt ook erg goed en is een heel stuk goedkoper! Maar ze blijven (met zo'n bal en zo'n emmer) toch altijd dazen om zich heen houden. Het is wel minder iig.
Helaas welkom Lucia!
nnniekje schreef:Fijn inderdaad Woestein dat het de goede kant op gaat! Stap je dan echt een uur over het asfalt of ook in de bak?
nnniekje schreef:Wat een brave paarden allemaal, jaloers!! Haha! Wat fijn zeg dat jullie zo kunnen revalideren. Als ik met die van mij gaat rennen springt hij me omver denk ik. Zaterdag hem nog even op zijn plek moeten zetten, hij begon na het rollen ineens te springen en naar me te trappen, even flink boos geworden en gisteren was hij weer braaf.
Nu zag ik alleen net op instagram dat ze gisteren een shetlander bij ons op stal in de bak hebben losgegooid en opgejaagd hebben.. Die van mij staat in zijn paddock naast de bak en heeft dus flink mee lopen dansenVandaar dat gisteren zijn been waarschijnlijk iets dikker was..Baal er flink van, iedereen weet dat hij geblesseerd is, waarom houden ze er dan niet ff rekening mee.