Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xxmyrtheexx schreef:hej,
even een vraagje, ik was net even de hoeven aan het uitkrabben van mijn pony en ze had een soort van breuklijntjes in haar hoefzolen, kan dat kwaad. Ze loopt niet kreupel ofzo, maar ik vroeg me af of ik wat moest ondernemen daartegen
gemske schreef:Inderdaad geen sticky meer, misschien omdat het wat rustiger is geworden hier? Maar de lente komt er weer aan, dus dit topic moet wel terug te vinden zijn voor anderen vind ik.
Ik zal even temmen, eens vragen of er een reden voor is.
gemske schreef:...
Myrthe, hoe is het nu met Judy?
fancylover schreef:met marco gaat het eigenlijk best goed. ik rij bijna elke dag een kort buitenritje waarin hij overigens wel aan het werk moet, netjes aan de teugels en overgangen rijden. eigenlijk gaat hij daar alleen maar beter van lopen.
Wat me wel opvalt is als ik hem van stal haal of van het pad af (ze staan overdag buiten op het erf omdat het zand een grote modderpoel is geworden) dat hij dan amper vooruit komt en het lijkt alsof we weer terug bij af zijn. Toch ga ik wel steeds met hem aan de gang en zodra hij een tijdje loopt gaat het stukken beter!! hebben jullie paardjes ook een opstart probleem of niet?