Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sunshinee schreef:Ik wordt er zo moe van..
Iedere keer als de dierenarts is geweest en hij spuit dan de druk van de pees af, is het na een week mooi dun, maar daarna wordt het gewoon weeeer dik en komt er weer flinke druk op te staan en loopt het weer helemaal vol vocht.. iedere keer spreken we 4 weken af om te gaan stappen en na 2 weken bel ik iedere keer al dat hij weer moet komen omdat het weer dik wordt... ik ben dr zo flauw van
ikke20 schreef:Hoe spuit hij de druk vd pees af? Haalt hij vocht uit de peesschede?
Spuit hij er iets in?
Mette schreef:Met vochtafdrijvers gok ik? Wat balen Sunshinee! Wordt het elke dag dan een beetje dikker? Het zakt niet af door stappen en/of koelen?
AmFe schreef:Sunshinee schreef:Ik wordt er zo moe van..
Iedere keer als de dierenarts is geweest en hij spuit dan de druk van de pees af, is het na een week mooi dun, maar daarna wordt het gewoon weeeer dik en komt er weer flinke druk op te staan en loopt het weer helemaal vol vocht.. iedere keer spreken we 4 weken af om te gaan stappen en na 2 weken bel ik iedere keer al dat hij weer moet komen omdat het weer dik wordt... ik ben dr zo flauw van
Kan het zijn dat je paard de pees toch teveel belast? Wat doen jullie nu?
Ontzettend balen hoor :-(
Supervixen schreef:Mijn tip is: volg je gevoel.
Jij kent je paard het best dus jij kunt het best beslissen wie en wat je bij je paard wilt.
Ik heb geen smeersels gebruikt, geen stamceltherapie, geen supplementen of wat dan ook. Alleen een keer foto's gemaakt op de kliniek en er is ontstekingsremmer in het spronggewricht ingespoten. Verder 1 behandeling met dry needling, omdat ze vast zat door verkeerde belasting.
Het rijden heel rustig opgebouwd met behulp van tips van de fysio.