Nitro schreef:nou, mijn paard heeft bijna een half jaar op pijnstillers gestaan van hele zware tot minder zwaar. na ruim een half jaar had nog steeds veel pijn en de bevangenheid ging niet over. ze had gewoon te veel pijn om door te gaan. je paard elke dag zien met pijn is pijnlijker dan haar/hem uit hun lijden te halen. het is wel heel erg moeilijk, maar het moet soms wel.
we hebben wel op haar gelet, ondanks de pijn was ze wel heel erg lief. als je een paard hebt wat "vals" word van de pijn is de beslissing makkelijker. overleg anders met de dierenarts/hoefsmit.
je moet gewoon het paard bekijken, hoe hij/zij er onder is. ik heb nog een shet die is ook bevangen, maar die rent er gewoon mee (als je pech hebt rent ie je omver).
Goh lijkt me echt moeilijk. Ik begrijp dat je in dat half jaar dus ook niks van verbetering zag, geen pieken en dalen. Ja het is niet leuk om je paard elke dag met pijn te zien, maar welke dag is die ene dag dat het teveel is... Dat zal denk ik toch een kwestie van gevoel zijn dan.
Met Ferry gaat het gelukkig deze week weer iets beter, maar dat kan volgende week weer helemaal anders zijn. Dat maakt het ook erg lastig. Gelukkig wordt hij niet vals, wel minder vrolijk dan normaal als we gaan wandelen. Maar ik ben wel blij dat hij weer een beetje kan lopen!