Somebitch schreef:Opluchting hier Zembla zijn checkligament is bezig met herstel!yeah!
Wat fijn zeg! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ikke20 schreef:@amge oehh heel spannend. ben benieuwd heb toen ook voor stamcel zitten kijken maar kan helaas niet bij de blessure die ze bij mij hebben gehad.
@mette ook helaas welkom hier. enigste wat ik als tip je kan meegeven volg je gevoel.
ik heb der inmiddels al een paar x in de bak gestapt zo kan ik der weer een klein beetje rechtrichten zodat ze der been weer goed gaat gebruiken(blessurebeen is ze veel bespiering kwijt)
vandaag ook weer grote ronde op straat gedaan en daarbij weer paar drafjes meegepakt en der been blijft wel redelijk dun nou. volgens het da schema had ik al bijna op een kwartier draf moeten zitten dus we lopen heel erg achter maarja beter voorzichtig dan straks weer opnieuw beginnen
Supervixen schreef:Wat veel dramaverhalen lees ik hier. Ik kom er nog redelijk vanaf als ik het zo lees. Opbouwen van het rijden gaat nog steeds goed bij mij. Nu 3 keer per week, ongeveer 45 min per keer. En 2 keer per week longeren. Galop ben ik ook aan het opbouwen. Van de week voor het eerst wat zijgangen meegepakt. Figuren rij ik nog niet. Alleen grote voltes.
Mette schreef:Spannend! Ik hoop dat hij zich rustig houdt![]()
Die van mij heeft ook weer wat leuks, gisteren voor het eerst cooling gel erop gesmeerd. Ik gebruikte eerst veel traumeel maar omdat dat zo duur is wilde ik iets anders proberen. Nou dat heb ik geweten.. S'avonds een erg dik been en vandaag nog steeds. Het hele stuk tussen de kogel en de knie is dik...