Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Daatje schreef:Ja, ik verwacht nog heel wat rekeningen... ik voel me leeg en moe vooral. Momenten lijk ik rust te voelen maar opeens vliegt het me weer aan. Ik raak bijna in paniek bij de gedachte dat ze weg is...
Daatje schreef:Ik heb geen ander paard. Op dit moment ben ik daar ook blij mee. Ik krijg het benauwd bij het idee nog naar stal te moeten om mijn spullen te halen en andere lekker met hun paard bezig te zien. Gelukkig heeft dit geen haast en stond ze op de meest fantastische stal die ik me kon wensen. Zoveel begrip, hulp en steun gehad (en nog) van stalgenoten maar zeker ook van de pensionhouders.
Daatje schreef:Ik heb geen ander paard. Op dit moment ben ik daar ook blij mee. Ik krijg het benauwd bij het idee nog naar stal te moeten om mijn spullen te halen en andere lekker met hun paard bezig te zien. Gelukkig heeft dit geen haast en stond ze op de meest fantastische stal die ik me kon wensen. Zoveel begrip, hulp en steun gehad (en nog) van stalgenoten maar zeker ook van de pensionhouders.
Flowq schreef:Daatje, ik wil je toch laten weten dat ik je onwijs dapper vind! Na z'n groot verlies en dan oprecht blij zijn voor jokari dat het 'goed' gaat. Heel knap van jou! Geef jezelf rustig de tijd, en heel veel sterkte!
jokari schreef:Flowq schreef:Daatje, ik wil je toch laten weten dat ik je onwijs dapper vind! Na z'n groot verlies en dan oprecht blij zijn voor jokari dat het 'goed' gaat. Heel knap van jou! Geef jezelf rustig de tijd, en heel veel sterkte!
Idd ! Daatje & ik hebben ook via pb contact, ik heb onwijs veel respect voor haar.
Kreeg ook de tip van JP om Van Nassau daags na het versturen van mijn mail te bellen en via de telefoon de mail te bespreken, dat ga ik zeker doen, dankje wel voor de tip JP !
Man man en ik krijg natuurlijk van alle kanten tegengesteld advies van wat ik nou wel of niet moet doen, gruwelijk. Ik weet het zo al niet meer, laat staan dat ik weet wiens advies ik moet volgen.
Eerst maar Van Nassau contacteren. Lijkt mij veiligst. Hoewel ik niet zo'n fan ben van ijzers (ben nou ook niet radicaal tegen hoor), acht ik die mannen toch als top-experten.