Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ikke20 schreef:oei nee dat is balen seebensee.
hier ook elke x een dikker been. had haar elke x los op de wei staan maar nou weer strakke regels ze mag op klein stukje op de wei als ik er ben. en stappen doen we weer zonder draf/met 1a2 x aandraven. been was net na het wandelen wel weer wat dunner.
seebensee schreef:Dank jullie het doet zo'n pijn van binnen alsof mijn ziel geamputeerd wordt .....![]()
Na 20 jaar paardloos te zijn geweest op aandringen van mijn man weer mijn gekoesterde wensdroompje gekocht, ging op zeker jong paard 3,5 jaar was alleen ingereden en laten keuren......bedoeling om recreatief western te rijden maar vooral "genieten", stal met veel land gevonden waar ze helaas op het land 2014 zich de eerste blessure heeft opgelopen ..... dat wordt in juli 2 jaar, 2x per dag aan de regels houden ......
De blessure nu is niet ouder dan 4 weken, vermoedelijk dat ze op haar kleine stukje land iets te vrolijk geweest is.
DA acht de kans op blijvend herstel op 30% ook al zou ze ingespoten, chocowave en geopereerd worden. Dat zou betekenen een lang traject met veel boxrust, waarvan ik hartzeer krijg ..... op het land wegzetten een jaar zou net zoveel kans geven ..... wat mij veel paardvriendelijker aanspreekt ....
Hebben jullie misschien tips van paardvriendelijke stallen in noord brabant .....
seebensee schreef:Zaterdag ga ik voor een kennismakingsbezoekje naar Helvoirt (Noord Brabant) waar een Paddock Paradise is (Paarden met Plezier) en info ..... voel mij radeloos en machteloos, maar ga nu voor mijn paardje wensen (met pijn in mijn ziel) dat zij zichzelf in een zo'n "paardnatuurrijke" en vriendelijke manier "zelf" kan aan laten sterken, ik kan het niet weer aanzien dat zij zonder dat zij zelf pijn heeft en/of voelt zij in haar box moet blijven staan in afwachting van 2x15 minuten stappen gevolgd door weer koelen .....
Terwijl ik dit met loden vingers schrijf![]()
AmFe schreef:seebensee schreef:Zaterdag ga ik voor een kennismakingsbezoekje naar Helvoirt (Noord Brabant) waar een Paddock Paradise is (Paarden met Plezier) en info ..... voel mij radeloos en machteloos, maar ga nu voor mijn paardje wensen (met pijn in mijn ziel) dat zij zichzelf in een zo'n "paardnatuurrijke" en vriendelijke manier "zelf" kan aan laten sterken, ik kan het niet weer aanzien dat zij zonder dat zij zelf pijn heeft en/of voelt zij in haar box moet blijven staan in afwachting van 2x15 minuten stappen gevolgd door weer koelen .....
Terwijl ik dit met loden vingers schrijf![]()
Je mag me altijd een pb sturen hoor. We zitten in hetzelfde schuitje momenteel geloof ik... :-( sterkte!
Somebitch schreef:Mirgino vind je het een beetje vergelijkbaar met mijn bult? Ik vind die van mij wat te ver naar beneden gezakt.. En t is goed dik pff zo poedersuikerhij loopt nu met z'n goede been verkort... Dus hij staat op stal en mag niet meer stappen. Alleen z'n stal uit voor het uitmesten
Somebitch schreef:Ik ben bekend met de blessure. In 2014 aan z'n andere been gehad. Maar ik kan me echt niet meer herinneren dat het toen ZO dik is geweest..
En waarom is het nu veel dikker dan toen hij de blessure net twee weken opgelopen had? Dat baart me vooral zorgen. Ja het is warmer dus wat dikker maar zoveel dikker door de warmte... Mwahh ik ben bang voor meer schade. Al had die van mij op de echo een even grote schade als die van jou 0,5...