En AL, wat stoer ook dat je toch opgestapt bent daar

En voor mij gelijk een mooie eye opener dat ik te voorzichtig en pessimistisch ben geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
am_vanes schreef:hallo all,
Nou ben vandaag met de verkopende partij tot een hele goede oplossing gekomen. Gelukkig een zeer gerenomeerde handelsstal die zijn naam hoog wilde houden.... Het blijft voor beide partijen lastig, maar gelukkig zijn ze me toch tegemoet gekomen.
optie 1: ik mag het paard teruggeven en gaan ze op zoek naar een vergelijkbaar kwalitatief goed paard
optie 2: Ik ga dit traject in, en als blijkt dat het toch niet goed komt kan het paard alsnog terug.
......knip..
Ik moet hier nog maar een nachtje over gaan slapen, het is wel een levend dier waar we het over hebben.
am_vanes schreef:ja he? ik denk dat ik er niet van kan slapen vannacht.![]()
Net nog ff lekker met hem aan de hand gegraasd en wat gestapt. Hij is zoooo leuk.
Ik moet deze beslissing met mijn verstand maken en niet met mijn hart maar ik zal er echt wel ff stuk van zijn.
Was ik maar hamsters gaan houden...
singasong schreef:Wat een rotsituatie ben je in beland![]()
Persoonlijk zou ik voor geen van beide opties gaan. Maar altijd in het belang van het paard denken.
Wat gebeurd er met het paard als hij zowiezo terug gaat naar die stal? En kun jij daar mee 'leven'?
Ik denk dat dit paard niet voor niets bij jou terecht is gekomen.
singasong schreef:Wat gebeurd er met het paard als hij zowiezo terug gaat naar die stal? En kun jij daar mee 'leven'?
Gimli_ schreef:singasong schreef:Wat gebeurd er met het paard als hij zowiezo terug gaat naar die stal? En kun jij daar mee 'leven'?
Dat vraag ik me ook af?
Super dat er zo gereageerd wordt door de handelsstal, maar als er vrij weinig aan te zien is zou 't paard dan niet 'gewoon' weer aangeboden worden voor verkoop?
Moeilijke situatie hoor, goed over nadenken en niets overhaast beslissen!