Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Victory-Boy schreef:Die tip had ik ook gekregen toen Vick nog op ijzers stond, het hielp voor geen meter bij ons.....hopelijk hebben jullie er meer geluk mee.
Victory-Boy schreef:De hoefsmid zei toen dat er speciale rubbere ringen zijn die tussen hoef en ijzer vastgezet worden om ervoor te zorgen dat de hoeven vrij blijven van sneeuw en ijs.....had het leuker gevonden als ie dat voor de glijpartij had gezegd.....Maar goed.....ik weet niet of dat ook met de ijzers kan die jullie hebben...
cow_girl schreef:En dat zout... tja geen idee, dacht dat het misschien slecht zou zijn voor de hoeven?
xxmyrtheexx schreef:hij krijgt dan hoefijzers nadat het weer genezen is omdat hij een erg dunne hoefzool heeft.. daardoor prikt er gauw wat doorheen en krijgt hij snel een hoefzweer.. trouwens het is geen "gaatje" meer een "gat" van ruim een halve cm doorsnede.. raar dat hij er niet eerder pijn aan heeft gehad, maarja
Kymalin schreef:Als ik er gewoon logisch over nadenk kan ik me niet voorstellen dat een paar uur per dag in gezouten zand kwaad kan.
Kymalin schreef:Kijk anders eerst eens op de site van Isapaardje, Mariekee, daar vind je een hoop informatie en de meest gestelde vragen, anders blijven we hier de zelfde vragen beantwoorden.
Sterkte met je beessie
fancylover schreef:misschien moet je eerst de oorzaak achterhalen, je geeft aan dat ze altijd bevangen zijn. misschien moet je het voer veranderen? en een goede smit erbij halen is natuurlijk altijd belangrijk!