Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Somebitch schreef:Nou... Hij had een heel vast ijzer. Zat absoluut niet los en zat er ongv 2 weken onder.. Ik had hem op de wei gezet en wat denk je... Ik haal m van de wei af zonder ijzer en met een dik been
volgens de dierenarts komt t vaak voor dat als ze het ooit aan het ene been krijgen ze het ook aan het andere been kunnen krijgen. Puur omdat de checkligamenten verzwakt zijn... En als dat aan het ene been is dan is het checkligament vaak aan het andere been ook niet sterk genoeg. Daarom dus straks ook op speciaal beslag om het checkligament wat minder te belasten..
Nu maar afwachten hoe hij hersteld P, volgende maand wordt hij al weer 18
Naath86 schreef:Ik gebruik ook juist geen beschermers meer. De goedkope ventileren totaal niet en die duurdere zijn op het moment niet te betalen.
seebensee schreef:Naath86 schreef:Ik gebruik ook juist geen beschermers meer. De goedkope ventileren totaal niet en die duurdere zijn op het moment niet te betalen.
Daarom heb ik gisteren voor de zekerheid de Harry Horse Protech peesbeschermers besteld, een stalgenootje heeft ze en bieden toch een eerste (aantik) bescherming zonder dat de pezen warm worden.
mirgino schreef:die had ik ook besteld maar er was maar 1 maat en die waren veel te lang voor mijn paard
lijken mij wel heel fijn.