Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

komt vast goed.
wat een mooi land is dat zeg!!! Mijn zussie heeft een vakantiehuisje in Savignes (dichtbij Gab en Embrun, weet niet of je dat wat zegt) en als je dan uit het raam van de huiskamer kijkt
zooooooooooooo mooi. Misschien ook Timber maar eens inpakken en naar Frankrijk vertrekken
. La France is het land waar ik mijn hart aan de paarden heb verloren want daar had mijn oom een manege, kortom I luv France

paarden115 schreef:hoe is het te zijn is er iets speciaal mer doe hoeven of kun je het zienomdat het paard niet meer beweegt
dus kon er niet meer op...
moest mijn computer wegbrengen want hij deed niks meer… keb um net opgehaald… pffffffffffffff
De deken aan de buitenkant zat ook vol natte plekken….
. Of de zool van haar voet dikker was geworden durfde hij niet te zeggen, dan zou ik toch foto’s moeten laten maken. Dat ga ik wel weer doen, maar nu nog niet…. Denk over een half jaartje, dan zijn we weer wat verder.
en dan rustig gaan stappen, ze mocht wel wat meer beweging hebben dan alleen in die kraal lopen. Nu mocht ik het nog niet natuulijk omdat de grond te hard is … maar… zodra de grond zachter is mag ik weer met haar stappen. Eerst een paar keer 10 minuten en kijken of dat goed gaat… en dan zo volhouden… draven en galopperen mag ik nog lang niet… dat was nog uit den boze… maar stappen.. was OK!!!!!!!!!!
".